خبرهای داغ:

فرمانده سپاه عاشورا از خانواده شهیدان فلاح در مرند دیدار کرد

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه عاشورا با همراهی فرمانده سپاه مرند با حضور در منزل شهیدان فلاح با خانواده این شهدا دیدار کرد.
کد خبر: ۸۵۵۴۲۹۶
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان در این دیدار نیز با بیان اینکه ما از خانواده شهدا روحیه می گیریم، پیرامون عملیات های والفجر یک و والفجر ۸ توضیحاتی ارائه کرد.

وی افزود: عملیات والفجر ۸ یکی از مهمترین عملیات هایی بود که تاثیر زیادی در نتیجه جنگ و قطعنامه پایان جنگ داشت به طوری که دشمن شکست خورده برای بازپس گیری فاو آتش زیادی بر سر نیروهای ایرانی ریخت و بسیار تلاش کرد ولی موفق نشد.

همسر شهید فلاح نیز در ادامه گفت: همسرم در حالی که شش فرزند داشتیم عازم جبهه شد و وصیت کرد که اگر شهید شد هرگز با صدای بلند گریه و زاری نکنم و مراقب حجاب و خود باشم و سپرد که فرزندانمان را خوب مراقبت کرده و خوب تحویل جامعه دهم و بنده نیز تلاش خود را کردم.

این همسر و مادر شهید افزود: بعد از شهادت همسرم هنوز مراسم چهلم وی تمام نشده بود که فرزندم محمدرضا با این سخن که نباید سلاح پدرم بر زمین بماند عازم جبهه شد و به عنوان غواص حضور داشت تا اینکه در حالیکه ۱۶ سال بیشتر نداشت به شهادت رسید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها