ابتکاری ارزنده از سوی خواهران بسیجی استان البرز

تمام سطح شهر محل فعالیت های ماست/ از خرید جهیزیه و سیسمونی تا حمایت از ایتام
کد خبر: ۸۵۵۴۴۸۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دکتر اسماعیل احمدی مشاور سردار نقدی و معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین به همراه دکتر سید حسین علوی مدیر عامل خبرگزاری بسیج، سرگرد پاسدار مجتبی عبدالملکی معاون روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز از پایگاه خواهران بسیجی "شهیدان پناهی کرج" بازدید کردند.

تمام سطح شهر محل فعالیت های ماست/ خرید جهیزیه و سیسمونی تا حمایت از ایتام

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در این بازدید چهارساعته از نزدیک در جریان فعالیت ها و برنامه های پایگاه و حوزه بسیج واقع در چهار راه کارخانه قند کرج قرار گرفته و اعضای شورا اقدامات جریان ساز خود را تشریح نمودند.

سوسن مهدوی یگانه فرمانده پایگاه بسیج خواهران شهیدان پناهی ضمن تقدیر از حضور مسئولان در پایگاه های بسیج اظهار داشت: موفقیت های اعضای این پایگاه بسیج در نتیجه تلاش و اخلاص خواهران بسیجی است که در کنار تحصیل و خانواده، اوقات ارزشمند خود را بدون هیچ چشمداشتی در پایگاه سپری می کنند.

مهدوی یگانه افزود: در این پایگاه علاوه بر فعالیت 9 حلقه صالحین که در هر هفته، جلسات مستمر و برنامه های آموزشی و فرهنگی و... دارند اقدامات مختلفی از جمله مراسمات گوناگون و برنامه های اقتصادی ویژه دختران و زنان در رده های سنی مختلف برگزار می شود.

این خواهر بسیجی فعالیت های خیر خواهانه را از جمله اقدامات اصلی پایگاه عنوان کرد و افزود: تشکیل صندوق قرض الحسنه و انجمن خیریه نیز برای تامین جهیزیه، سیسمونی و گرفتن حامی برای ایتام از جمله فعالیت هایی است که مورد استقبال عموم مردم قرار می گیرد که جنبه خدمت رسانی بسیج را بیش از پیش به جامعه منتقل کرده و خیرین نیز ما را بیش از گذشته کمک و یاری می رسانند.

فرمانده پایگاه بسیج شهیدان پناهی با بیان اینکه اعضای پایگاه بسیج خودشان را به محیط 4 دیواری پایگاه محدود نکردند گفت: تمام محدوده اطراف پایگاه محل فعالیت های ما شده است، به گونه ای که بسیاری از اوقات فراغت برای برگزاری جلسه و یا حتی کادو و بسته بندی هدایا و ... در پارک محل حاضر شده و خواهرانی که در این پارک حضور دارند یا از همان محل در حال عبور هستند با دیدن این فعالیت اعضای بسیج کنجکاو شده و با هر ظاهری که باشند وقتی انگیزه و کار و تلاشمان را مشاهده می کنند به صورت داوطلبانه ضمن کمک به بسته بندی هدایا در مواردی هم جذب بسیج می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها