خبرهای داغ:
مدیرکل امور اقتصادی استانداری فارس تأکید کرد

تلاش برای رفع مسائل و مشکلات بخش صنایع و واحدهای تولیدی قیروکارزین

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری فارس در بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی قیروکارزین بر تلاش برای رفع مسائل و مشکلات بخش صنایع و واحدهای تولیدی این شهرستان تأکید کرد.
کد خبر: ۸۵۵۴۵۶۴
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس از قیروکارزین، کریم عربی در حاشیه بازدید از بخش‌های صنعتی این شهرستان اظهار داشت: هدف از بازدید از شهرک صنعتی، کارخانه خرما طلایی و کارخانه سیمان سپهر قیروکارزین مشاهده پیشرفت‌ها و همچنین بررسی مسائل و مشکلات این واحدهای تولیدی است.

وی با بیان اینکه در این بازدیدها مشکلات صنایع و تولیدکنندگان به‌دقت بررسی می‌شود افزود: در این بازدیدها راهکارهای توسعه صنعتی شهرستان‌ها و یا علل رکود یا توقف فعالیت واحدهای تولیدی و هماهنگی برای حل مشکل و همچنین بررسی و پیگیری رفع موانع مربوط به‌صورت کارشناسی در دستور کار قرار می‌گیرد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری فارس با بیان اینکه باید موانع تولید در هر یک از بخش‌ها مورد بررسی قرار گیرد تصریح کرد: باید با توجه به بحث اشتغالزایی و رفع مشکلات ناشی از بیکاری بر حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی در چارچوب قوانین و مقررات کشور اقدام کنیم.

عربی از تشکیل جلسه‌ای در دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری فارس با حضور صنعتگران شهرک صنعتی قیروکارزین در آینده‌ای نزدیک خبر داد و بیان داشت: در این جلسه مسائل مربوط به واحدهای صنعتی با دستگاه‌های اجرایی استان از جمله سازمان امور مالیاتی و شرکت برق منطقه‌ای در زمینه معافیت‌های مالیاتی و تعرفه‌های برق و همچنین در زمینه تسهیلات مالی بررسی می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها