بی توجهي به نخبگان خسارت سنگيني بر جامعه وارد می کند

مام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: بی توجهي به ذخایر انسانی و نیروهای نخبه خسارت سنگيني بر پیکره جامعه وارد می کند.
کد خبر: ۸۵۵۵۳۷۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، حجت الاسلام سيد سعيد رشادي، امام جمعه شهرستان پارس آباددر مراسمتجلیل ازبرترین های کنکور سراسری سال ۹۴ شهرستان پارس آبادبا اشاره به ظرفیت های بالای دانش آموزان نخبه، بر فراهم نمودن فرصت برای شکوفایی استعداد های آنان تاکید کرد و گفت:برنامه‌ریزی، تلاش خانواده‌ها و دستگاه‌های مربوطه از جمله آموزش و پرورش و همت دانش‌آموزان دو محور دخيل در بحث نخبه‌پروری هستند.

ويبا بيان اينكه در شهرستان پارس آباد ظرفیت‌های عظيم اقتصادی، جغرافیایی‌، گردشگری و کارآفرینی براي نخبگان فراهم است، ازمسئولین خواست این سرمایه ها و ذخایر اصیل را که ثروت دائمی کشور ما هستند را مورد حمایت خود قرار دهند.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به اينكه بی توجهي به ذخایر انسانی و نیروهای نخبه خسارت سنگيني بر پیکره جامعه وارد می کند، تصريح كرد:همه گره ها و مشکلات کشور به دست نخبگان باز می شود و آنها هستند که می توانند کشور را به عنوان یک کشور بالنده در دنیا معرفی کنند.

در اين مراسم مدير آموزش و پرورش پارس آباد نيز با قدردانی از افتخارآفرینی دانش آموزان اين شهرستان در عرصه های علمی کشور گفت: در سایه پشتکار دانش آموزان و تلاش معلمان آنان، روند علمی و موفقیت دانش آموزان شهرستان پارس آباد روندی رو به رشدي پیدا کرده است به گونه اي كه در کنکور سراسری 94 تعداد 20 رتبه زیر 1000 توسط دانش آموزان اين شهرستان کسب شده است.

احمد دهقانی با بيان اينكه برای کسب رتبه برتر در کنکور باید ‌ارتباط‌ نزدیکی بین خانواده، دانش‌آموز و مدرسه وجود داشته باشد، افزود: ایجاد این رابطه منجر به موفقیت چشمگیر دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف علمی خواهد شد.

در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی ازدانش آموزان برتر کنکور سراسری سال۹۴شهرستان پارس آباد تجلیل شد.

ارسال نظرات