همایش بزرگداشت روز دختر در بیله سوار برگزار می شود

سرپرست اداره ارشاد بیله سوار گفت: همایش بزرگداشت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در دهه مبارک کرامت در بیله سوار برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۵۵۳۸۹
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حسین حیدری، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیله سوار از برگزاری همایش ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در دهه مبارک کرامت خبر داد و گفت: با توجه به نزدیکی دهه مبارک کرامت و میلاد مبارک حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) لازم دانستیم در این ایام جهت معرفی سیره ائمه اطهار و نیز لزوم تحکیم بنیان خانواده، رعایت عفاف و حجاب و ایجاد شور و نشاط معنوی در بین بانوان و دختران گرامی، این همایش برگزار شود.

وی گفت: این همایش روز دوشنبه 26 مرداد، ساعت 10/30 قبل از ظهر در مجتمع فرهنگی هنری امام علی(ع) واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیله سوار برگزار خواهد شد.

وی در ادامه در مورد ضرورت چنین همایش هایی اظهار کرد: اخیر هجمه‌های فراوانی از سوی دشمنان علیه جمهوری اسلامی صورت گرفته و می شود و دشمنان درصدد کم رنگ کردن آثار فراگیر و معنوی انقلاب اسلامی هستند، بر این اساس و بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، ترویج فرهنگ اسلام ناب و سیره ائمه اطهار (ع) می‌تواند بهترین راهکار برای مقابله با جنگ نرم دشمنان باشد.

وی اظهار کرد: مسلما با توجه به شخنان امام جمعه محبوب بیله سوار مغان حاج آقای قیاسی و نیز برنامه ریزی های اخیر در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیله سوار و وجود کارشناسان برجسته که اخیرا در اداره فعالیت می کنند برنامه های در خور توجه دیگری در نیمه دوم سال برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیله سوار گفت: وظیفه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است، که با برگزاری برنامه‌های فرهنگی، برگزاری سمینارها و معرفی شخصیت‌های برجسته و الگوهای دینی به فراگیر شدن الگوهای پسندیده و آسمانی یاری رسانیم.

ارسال نظرات