رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور خبر داد:

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری و بسیج سازندگی کشور

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری و بسیج سازندگی کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۵۵۵۹
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، ایلخان در نشست هم اندیشی مسئولان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور در خرم آباد،گفت: به منظور برقرار تعامل بین سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری با سازمان بسیج سازندگی تفاهم نامه همکاری بین این دو سازمان منعقد و نهایی شده است و ظرف 10 تا 15 روز آینده ابلاغ می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه اکثر فعالیت های سازمان بسیج سازندگی پایه عمرانی دارند به همین دلیل این تفاهم نامه به منظور استفاده از ظرفیت مهندسین بسیجی عمران و معماری در فعالیت های سازمان بسیج سازندگی منعقد شده است.

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور گفت: در این تفاهم نامه زمینه های همکاری بین سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری و سازمان بسیج سازندگی و همچنین بهرخه گیری از ظرفیت های مهندسین بسیج در پروژه های عمرانی این سازمان مشخص شده است.

ایلخان با بیان اینکه بسیج یک نهاد مردمی است که هیچ گونه وابستگی سیاسی ندارد افزود: هدف ما در سازمان بسیج مهندسین معماری و عمران این است که نبگان بسیجی و کارآمد را شناسایی و سازماندهی کنیم تا این افراد فارغ از دسته بندی های سیاسی در راستای رشد و تعالی کشور گام بردارند.

وی بیان کرد: تجربه نشان داده است که هر جا با تفکر بسیجی کار کرده ایم در صحنه های مختلف موفق تر بوده ایم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار