خبرهای داغ:
مشاور ارشد دبیر اجرایی نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران:

جشنواره تئاتر ارسباران نیازمند کمک های مالی مردم و مسئولان است

خبرگزاري بسيج: مشاور ارشد دبیر اجرایی نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران برگزاری هر چه با شکوهتر این جشنواره را نیازمند کمک های مالی مردم و مسئولان دانست.
کد خبر: ۸۵۵۵۷۳۷
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، عباس شاهمحمدزاده هزینه اجرای این جشنواره را بيشتر از دو و نیم میلیارد ريال عنوان و بيان كرد: متأسفانه کمک های اساسی از سوی دستگاه های اجرایی و مرتبط صورت نگرفته که امیدواریم با تعامل و همراهی مردم و مسئولان و جذب کمک های داوطلبانه علاقه مندان عرصه هنر و تئاتر بتوانیم این جشنواره را به نحو شایسته و در خور منطقه اجرا كنيم.

وی ارسال 180 اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران را نشان از اهمیت و غنای این جشنواره در بین هنرمندان و اهالی تئاتر دانست و اظهار داشت: تداوم نه سال برگزاری موفق آن نشان از همت بلند دست اندرکاران و علاقه گروه های هنری از اقصی نقاط کشور به این جشنواره است.

این کارشناس ارشد هنر تئاتر اظهار امیدواری کرد: با اختصاص اعتبارات لازم و راه اندازی دائم دبیرخانه جشنواره در اهر و تخصیص ردیف اعتباری برای آن به صورت سالانه بتوانیم این جشنواره را دراین شهرستان نهادینه كنيم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها