خبرهای داغ:
اسفندماه امسال صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی فارس در شیراز

معاون هنرهای سنتی و صنایع‌دستی فارس گفت: هشتمین نمایشگاه سراسر صنایع‌دستی این استان اسفندماه امسال در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۵۸۴۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس زهرا الحمدی اظهار داشت: هشتمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی استان فارس با حضور هنرمندان و صنعتگران سراسر کشور، اسفندماه امسال در شیراز برگزار خواهد شد.

به گفته وی، طبق تقویم نمایشگاهی کشور، این نمایشگاه از 10 تا 14 اسفندماه سال جاری در شیراز گشایش می‌یابد.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فارس اضافه کرد: نمایشگاه‌های سراسری صنایع‌دستی در طول سال در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود که طی هفت سال اخیر این نمایشگاه در اسفندماه امسال در شیراز گشایش یافته و مورد استقبال هنرمندان و صنعتگران فارس و دیگر شهرستان‌های کشور نیز قرار گرفته است.

وی در ادامه به اجرای برنامه‌های جانبی و تخصصی در حاشیه این نمایشگاه اشاره کرد گفت: به‌طور حتم در زمان برگزاری نمایشگاه کارگاه‌های تخصصی آموزشی ویژه هنرمندان و صنعتگران همچنین علاقه‌مندان به رشته‌های هنرهای سنتی فارس برگزار خواهد شد.

الحمدی برپایی چنین نمایشگاه‌هایی را فرصت مناسبی برای معرفی و عرضه تولیدات و دست‌سازهای هنرمندان دانست و افزود: برابر سال‌های گذشته اجازه نمی‌دهیم محصولات غیربومی در چنین نمایشگاه‌هایی عرضه شود.

معاون هنرهای سنتی و صنایع‌دستی فارس همچنین گفت: با برپایی چنین نمایشگاه‌هایی، بازدیدکنندگان از نزدیک با نحوه ساخت و تولید محصولات بومی این استان آشنا می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها