هدف بسیج مردمی کردن اعیاد دهه کرامت است

فرمانده سپاه ناحیه سرعین گفت:هدف بسیج ترویج و مردمی کردن جشن های دهه کرامت استو اگر بسیج در این عرصه ورود دارد، بنابر رویکرد ترویج و فراهم کردن فضایی برای ورود محبان اهل بیت علیهم السلام است.
کد خبر: ۸۵۵۶۰۲۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، فرمانده سپاه ناحیه سرعین گفت: دهه کرامت از یکشنبه اول ذی القعده همزمان با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز می شود، و تا چهارم شهریور ۱۱ ذی القعده ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد.

سرهنگ طاهر رحیمی افزود: بر اساس روایت امام صادق علیه السلام، حرم بانوی کرامت حرم اهل بیت علیهم السلام است که نشان می دهد حضور در حرم این بانو توسل به تمامی اهل بیت علیهم السلام است.

وی هدف بسیج را ترویج و مردمی کردن جشن های دهه کرامت معرفی کرد و گفت: اگر بسیج در این عرصه ورود دارد، بنابر رویکرد ترویج و فراهم کردن فضایی برای ورود محبان اهل بیت علیهم السلام است.

فرمانده سپاه ناحیه سرعین با اشاره به اجرای برنامه های مختلف و برپایی ایستگاه های صلواتی از سوی مردم و هیئات مذهبی گفت:برگزاری یادواره شهدای سرعین و اولین سالگرد ورود شهدای گمنام به این شهرستان،غباروبی مزار شهدا ،همایش ائمه جمعه و جماعت و هیت امنا مساجد ،جشن میلاد امام رضا(ع) ،تجلیل از آزادگان عناوین مهم از 40برنامه ای است در این هفته اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دهه کرامت پیوند جدی با فرزندان امام موسی کاظم(ع) دارد، افزود: این دهه به میزبانی ما ایرانیان برمی گردد که البته همه ما مهمان حضرت رضا(ع) هستیم.

سرهنگ رحیمی با اشاره به اینکه رمز موفقیت بسیاری از مجمع ها و تشکل های دینی پیوند خوردن آنها با مردم است، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اهداف ما بالا بردن معرفت آحاد مختلف و اقشار مردم نسبت به حضرات معصومین بیشتر از گذشته است.

ارسال نظرات