برگزاری تئاتر در اردبیل حمایت می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: از برگزاری تمامی تئاترها با محتوای مختلف در اردبیل حمایت می‌کنیم.
کد خبر: ۸۵۵۶۰۳۸
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، سیدناصر اسحاقی، در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: توجه به بخش تئاتر به عنوان یکی از حوزه‌های غنی و پرطرفدار حوزه هنر همیشه مدنظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بوده و به تمامی جشنواره‌های تئاتر در حد توان اعتبار مناسبی را تخصیص دادیم.

وی گفت: برای اختصاص سالن ثابت و تخصصی برای هنر تئاتر در استان اردبیل همیشه توجه داشتیم که مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل در طول سال در خدمت فعالان این عرصه بوده و به جز این سالن نیز یک سالن تخصصی دیگر برای اجرای تئاتر در اردبیل ایجاد شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: از برگزاری تمامی تئاترها با محتوای مختلف در اردبیل حمایت می‌کنیم که تا به امروز 3 تئاتر کمدی و یک تئاتر کودک نیز در مجتمع فدک اردبیل برگزار شده است.

اسحاقی تصریح کرد: یکی از دلایلی که می‌تواند باعث موفقیت یک تئاتر شود، توجه به این موضوع است که نمایش نامه رویکرد مردمی داشته و با زندگی مردم در ارتباط باشد که در این صورت مردم برای سرمایه‌گذاری و تماشای تئاتر تشویق می‌شوند.

وی بیان کرد: برای جشنواره‌هایی که وزارت‌خانه ابلاغ می‌کند با وجود کمبود اعتبارات،‌ به بخش تئاتر اعتبار مناسبی لحاظ می‌کنیم که امیدواریم تئاتر در استان اردبیل با رویکرد مردمی بیش تر از قبل مورد استقبال واقع شود.

ارسال نظرات