نائب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس:

مجرمین اقتصادی باید به طور شفاف جرمشان اعلام و به شدت با آنها برخورد شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اگر تا کنون بدون محافظه کاری امر مبارزه با مفاسد اقتصادی صورت می گرفت شاهد این همه مفاسد اقتصادی نبودیم.
کد خبر: ۸۵۵۶۰۷۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، روح اله بیگی نائب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سرعت مبارزه با مفاسد اقتصادی بسیار آهسته است در حالی که باید این مبارزه بدون محافظه کاری و با صلابت پیش برود.

 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: اگر تا کنون بدون محافظه کاری امر مبارزه با مفاسد اقتصادی صورت می گرفت شاهد این همه  مفاسد اقتصادی نبودیم.

 وی ادامه داد: فساد اقتصادی موجود، مصداق عینی جمله معروف "از ماست که بر ماست" می باشد در حالی که مجازات مفسدین در روز روشن و ملأ عام در سال های گذشته جلوی مفسده های بعدی را می گرفت.

 بیگی افزود: مجرمین اقتصادی باید به طور شفاف جرمشان اعلام و در یکی از میدان های شلوغ شهر مجازات بشوند. افراد مجرم آقازاده باشد یا نباشد باید با جدیت تمام در جهت حفظ قداست نظام مجازات و حکم شان اجرا شود.  

نائب رئیس اول کمیسیون اقتصادی خاطرنشان کرد: اگر هر روز شاهد مفسده اقتصادی، اخلاقی و سیاسی باشیم نظام در بین مردم از مقبولیت می افتد. 

بیگی یادآور شد:خون های پاکی ریخته شده است تا نظام مقدس اسلامی به وجود آید و مردم نمی توانند تحمل کنند که دست اندرکاران این نظام در فساد اقتصادی و مفسده ها سهیم بوده یا در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی حرکتشان آهسته باشند. 

وی تصریح کرد: در تداوم چنین شرایطی مسئولین دیگر نمی توانند مورد اعتماد و مورد وثوق مردم باشند و جوی از بدبینی در کشور حاکم می شود.

عضو کمیسیون اقتصادی در ادامه گفت: کسانی که با مفسده خود باعث بدبینی مردم به نظام جمهوری اسلامی می شوند محارب هستند و حکم محارب نیز معلوم است.

وی در پایان با اشاره لزوم جدیت در برخورد با مفسدین اذعان داشت: مفسدین اقتصادی مانند دشمنان کینه توزی هستند که با شمشیرشان ملت و نظام را هدف گرفته اند.

ارسال نظرات