مطالبات آزادگان مشگین‌شهر پرداخت شد

رئیس بنیاد شهید شهرستان مشگین‌شهر گفت: با حمایت‌های دولت موفق شدیم تا تمام مطالبات و بدهی‌های آزادگان را در شهرستان مشگین‌شهر پرداخت کنیم تا این قشر کمتر دغدغه مالی داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۵۶۰۸۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم، محسن عباداله‌زاده، در آئین گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در سالن شهید بنی هاشم فرمانداری مشگین‌شهر اظهار داشت: آزادگان به عنوان ارزشمندترین سند دوران هشت سال دفاع مقدس حق بزرگی بر گردن یکایک افراد جامعه دارند که بزرگترین آرزوی این قشر فاخر بعد از اسارت، دیدار با ولی امر مسلمانان بوده که امیدواریم این آرزو به زودی محقق شود.

وی تصریح کرد: پاسداشت از آرمان‌های انقلاب اسلامی وظیفه تک تک امت مومن و متعهد ایران بوده که در این مسیر شهدا، جانبازان و آزادگان بهترین الگو برای مردم و به ویژه قشر جوان جامعه است که با تاسی از ایثارگران عرصه پایمردی و مقاومت می توانیم شاهد قدرت و صلابت کشور عزیزمان ایران باشیم.

رئیس بنیاد شهید مشگین‌شهر گفت: با حمایت‌های دولت یازدهم موفق شدیم تا تمام بدهی‌های آزادگان را پرداخت کنیم تا این قشر کمتر دغدغه مالی داشته باشند که با توجه به دلاوری های این قشر مصمم هستیم تا با توان بیشتری خدمتگذار آزادگان و جانبازان کشور و شهرستان باشیم.

عباداله‌زاده با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده کردن نام و یاد شهدا چیزی کمتر از شهادت نیست، افزود: امروز به همراه فرمانداری و شورای ادارات بعد از اتمام این جلسه برای ادای احترام و تجدید میثاق با آرمان های شهدای گرانقدر مراسم غبارروبی از گلزار شهدا برگزار می شود.

رئیس بنیاد شهید شهرستان مشگین‌شهر در پایان این مراسم که با حضور مسئولان برگزار شد، با اهداء لوح سپاس و هدایایی از آزادگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس مشگین‌شهر تجلیل کرد.

ارسال نظرات