عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

جامعه توان پذیرش هیچ افزایش قیمتی را ندارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با اشاره به برخی زمزمه ها مبنی بر صدور مجوز از سوی دولت مبنی بر افزایش قیمت ۶ درصدی برخی کالاها و خدمات، گفت:جامعه دیگر توان پذیرش هیچ نوع افزایش قیمتی را ندارد.
کد خبر: ۸۵۵۶۱۲۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶
ناصرعاشوری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درگفتگو با بسیج، با اشاره به برخی زمزمه‌ها مبنی برصدور مجوز ازسوی دولت مبنی بر افزایش قیمت ۶ درصدی برخی کالاها و خدمات،گفت: کشور دیگر توان هیچ نوع افزایش قیمتی را نداشته و مردم به شدت در مضیقه هستند.

نماینده مردم فومن و شفت درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی اعتراض‌های مردم نسبت به گرانی ها باشند،تصریح کرد: باید مشخص شود که گرانی اقلام اساسی مردم با چه دلیل و استدلالی بوده است.

 این نماینده مردم درمجلس نهم، با اشاره به رکود حاکم بر بازار، افزود: با توجه به اینکه ارزش پول در حد نرمالی نبوده و نرخ تورم در کشور بالاست ؛دولت باید با کارشناسی کافی نسبت به رشد قیمت‌ها اقدام کند.

وی با بیان اینکه افزایش هرروزه قیمت ها شرایط زندگی را برای مردم درجامعه سخت کرده است،تصریح کرد: دولت باید با اتخاذ تدابیری در جهت ثبات قیمتی در بازار اقدام کند.

عاشوری قلعه‌رودخانی ادامه داد:مردم با توجه به بحث مذاکرات به آینده اقتصادی کشور امیدوار شده اند که اجرای چنین تصمیماتی مبنی بر رشد قیمت ها آنان را ناامید می کند.

 این نماینده مردم درمجلس نهم، با بیان اینکه ادامه بی ثباتی در بازار و قیمت‌های آن به بدبینی مردم نسبت به توافق هسته ای،رفع تحریم ها و توان مسئولان در رفع مشکلات منجر می شود،تصریح کرد: تنظیم بازار برای جلوگیری از ناامیدی مردم نسبت به تیم اقتصادی دولت ضروری است.

وی ادامه داد: متولیان امر درحوزه تنظیم بازار باید پاسخگوی چرایی عدم ثبات نرخ ها در بازار کالاهای اساسی مردم باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: به طورحتم ارسال گزارشی مبنی بر اوج گیری گرانی ها به کمیسیون اقتصادی مجلس ورود این کمیسیون به بررسی موضوع را در بر خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ چندی پیش دولت مجوز افزایش قیمت ۶درصدی برخی کالاها و خدمات از جمله انواع پودرهای شوینده، شیر خشک، روغن موتور و لاستیک، یخچال و فریزر و لباسشویی و تلویزیون و خدمات آموزشی رسمی مدارس، دانشگاهها و مهدهای کودک را صادر کرده است./

ارسال نظرات