فضاهای دانشگاهی در شهرستان گرمی توسعه یابد

فرماندار شهرستان گرمی گفت: انتظار می‌رود ریاست جدید دانشگاه آزاد در راستای توسعه علمی در شهرستان گام برداشته و در این حوزه شاهد اقدامات موثر و مفیدی در سطح شهرستان با توسعه فضاهای دانشگاهی و رشته‌های کاربردی در این دانشگاه باشیم.
کد خبر: ۸۵۵۶۱۵۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، میرعلی رحیمی‌زاد، در آئین تودیع و معارفه روسای دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان گرمی اظهار داشت: انتظار می‌رود پایان‌نامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه در سطح کارشناسی ارشد متناسب با نیاز منطقه و شهرستان و به شکل کاربردی باشد تا بتوانند مشکلات شهرستان را به شکل علمی و عملی بررسی و پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود ریاست جدید دانشگاه آزاد در راستای توسعه علمی در شهرستان گام برداشته و در این حوزه شاهد اقدامات موثر و مفیدی در سطح شهرستان با توسعه فضاهای دانشگاهی و رشته‌های کاربردی در این دانشگاه باشیم.

در این جلسه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد استان اردبیل نیز گفت: فیضی، رئیس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی یکی از افتحارات منطقه و استان است که باید از ظرفیت‌های چنین افرادی در راستای توسعه علمی و عملی منطقه بهره برد.

علی شامل با بیان اینکه سرپرست جدید دانشگاه آزاد گرمی یکی از نیروهای فعال دانشگاهی است که انتظار می‌رود برای دانشگاه مفید واقع شود، تصریح کرد: استعفای فیضی از روی صداقت وی در رابطه با ورود به انتخابات بود و برای ریاست وی در این واحد دانشگاهی منع قانونی وجود نداشت، گرچه بخشنامه داخلی سازمان برای استعفا اعلام شده بود و فیضی از روی صداقت ورود خود به انتخابات را اعلام کرد.

میرمحمد سیدهاشمی، سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی نیز ساماندهی نیروها و راه‌اندازی اتوماسیون اداری برای تسهیل و تسریع در امورات اداری دانشگاه و تعامل و همکاری و مشاوره علمی برای نهادها و سازمان‌های متقاضی و مشتاق را برای کمک به مشکلات منطقه و ایجاد درآمد مالی برای دانشگاه را از برنامه‌های خود عنوان کرد.

در این مراسم با حکمی از سوی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و با قدردانی از تلاش‌های 8 ماه فیضی به عنوان رئیس پیشین دانشگاه آزاد گرمی، میرمحمد سیدهاشمی که پیش از این به عنوان معاونت آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد واحد گرمی و عضو هیئت علمی گروه عمران دانشگاه آزاد فعالیت می‌کرد به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی معرفی شد.

میرمحمد سیدهاشمی عضو کمیته پژوهشی اداره کل بنیاد مسکن استان اردبیل، بازرس سازمان نظام مهندسی اردبیل، عضو گروه مشاوران ترافیک شهرداری اردبیل و رئیس مجمع تخصصی ترافیک سازمان نظام مهندسی اردبیل است.

ارسال نظرات