مسئول بسیج دانش آموزی استان البرز در اختتامیه طرح ولایت دانش آموزی

سطح آشنایی دانش‌آموزان با ساختار و تشکیلات بسیج باید ارتقا یابد

یدالله لک گفت: هدف از برگزاری طرح ولایت دانش آموزی ارتقای سطح آشنایی دانش‌آموزان با ساختار و تشکیلات بسیج دانش آموزی در مدارس بود.
کد خبر: ۸۵۵۶۲۵۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  یدالله لک در مراسم اختتامیه طرح ولایت دانش آموزی که با شرکت دانش آموزان ۵۰۰ دختر و ۵۰۰ پسر البرزی در اردوگاه شهید رجایی کرج برگزار شد،اظهارداشت: هدف از برگزاری این اردوی دانش آموزی ارتقاء سطح آشنایی دانش‌آموزان با ساختار و تشکیلات بسیج دانش آموزی در مدارس بود و در این دوره‌های آموزشی موضوعات تربیتی، عقیدتی و بصیرتی برگزار شد.

وی افزود: دانش آموزان نخبه و سرآمد استان البرز از مدارس مقطع متوسطه دوم که در سازمان بسیج دانش آموزی به عنوان پیشگام شناخته می شوند و از طریق شناسایی، مصاحبه و گزینش برای تصدی مسئولیت در واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی در مدارس انتخاب شده، در این طرح حضور دارند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان البرز با بیان اینکه در این دوره از اساتید روحانی و دانشگاهی مجرب استفاده شد گفت: افراد انتخاب شده در دوره ۳ روزه طرح ولایت با ساختار و تشکل بسیج دانش آموزی آشنا شده و خود را آماده کردند تا در سال تحصیلی جدید در مدارس استان البرز بسیج دانش آموزی را برای ارتقا هر چه بیشتر اهداف کمک کنند.

لک بیان کرد: در دوره ۳ روزه علاوه بر آموزش ساختار و تشکیلات بسیج دانش آموزی موضوعات درسی بصیرتی، آموزشی و عقیدتی را داشتیم و علاوه بر کلاس های اجرایی در رشته های ورزشی و فوق برنامه نیز کارگاه هایی برای دانش آموزان اجرا شد.

گفتنی است، طرح یاوران ولایت با شرکت دانش آموزان ۵۰۰ دختر و ۵۰۰ پسر البرزی طی ۳ روز با هدف بصیرت افزایی، دشمن شناسی، جریان شناسی، آشنایی با شبهات و مهارت های حلقه داری، مشاوره تحصیلی، مدیریت ارتباطی و روان شناسی نوجوانان و جوانان در اردوگاه شهید رجایی کرج برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها