خبرهای داغ:

دوره آموزشی طرح یاوران ولایت در جلفا برگزار شد

خبرگزاری بسیج: دوره آموزشی طرح یاوران ولایت جلفا با عنوان یادبود شهید عماد مغنیه به همت بسیج دانش آموزی جلفا و با شرکت فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۶۲۹۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه جلفا در سخنانی به هوشیاری، بصیرت و دشمن شناسی برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان تاکید کرد.

احمد تقی پور هدف از اجرای این دوره را تقویت طرح صالحین در مدارس و واحدهای مقاومت دانش آموزی، ارتقای سطح دینی و معرفتی دانش آموزان در مقابله با جنگ نرم دشمن و تربیت نیروی انسانی توانمند و قوی عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیشرفت های کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: علیرغم دشمنی های عمیق و دامنه دار دشمنان این انقلاب، پیشرفت های بزرگی نصیب ما شده است بنابراین هوشیاری، بصیرت و دشمن شناسی، لازمه حفظ این بزرگی است.

تقی پور هوشیاری و بیداری را لازمه دفاع در برابر تهدیدها دانست و هشدار داد: هر گونه غفلت در این زمینه، خسارات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به هجمه های دشمنان به خصوص در عرصه جنگ نرم، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ناکامی در جنگ سخت، به جنگ نرم و شبیخون فرهنگی روی آورده که به برکت خون شهدا، بصیرت دهی رهبری و دشمن شناسی ملت، هجمه های فرهنگی دشمنان نیز نقش برآب شده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها