خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مرند:

بیش از 50برنامه در دهه کرامت برگزار می شود

فرمانده سپاه مرند در نشست خبری خود با اصحاب رسانه این شهرستان از اجرای بیش از 50 برنامه در دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۶۳۰۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، جواد قهرمان زاده در این نشست با قدردانی از فعالیت های چشمگیر و گسترده رسانه های مرند و تبریک دهه کرامت و گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: شایسته است خبرنگاران علاوه بر اطلاع رسانی پیرامون اخبار شهرستان و حتی کشور بیش از پیش از دسیسه ها و آسیب های استکبار آگاه شوند و در مسیر پیشگیری همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه در مقابل آسیب ها باید از فرصت ها اسفاده کرد و افزود: دشمن از طرق مختلف به خصوص سه حربه مهم جنگ نرم، جنگ اقتصادی و ممانعت از پیشرفت علمی کشور درصدد مقابله با برنامه ها و پیشرفت های انقلاب و نظام اسلامی است.

قهرمان زاده تاکید کرد: در جنگ نرم یا همان جنگ روانی علیه ملت، دشمن از طریق شایعه سازی، بدبین ساختن مردم به آینده و تفرقه افکنی در بحث قومیت ها و شیعه و سنی گام بر می دارد که امروز تجزیه کشورهای اسلامی برنامه ای است که دشمن براحتی و شفاف هم بیان می کند و متاسفانه برخی کشورهای منطقه نیز با دشمن همگام شده اند غافل از اینکه دشمن برای آن ها نیز برنامه دارد.

فرمانده سپاه مرند گفت: در جنگ اقتصادی راهکار موفقیت و پیروزی ما در اقتصاد مقاومتی است و هیچ شکی نیست که بیگانگان در همه حرکت ها بدنبال منافع خود هستند و هرگز برای پیشرفت کشور ما گام برنخواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه سپاه در حفاظت از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی گفت: سپاه ناحیه مرند در مناسبت ها و ایام سال برنامه های مختلفی اجرا می کند و در راستای کسب نتایج بهتر شعار همدلی و همزبانی مد نظر بوده در این راستا وضعیت خوبی در شهرستان مرند حاکم است.

قهرمان زاده در ادامه گفت: بیش از ۵۰برنامه شاخص در مرند در طول دهه کرامت در برگزار خواهد شد که شاخص ترین آن برنامه استقبال از خادمین حرم رضوی و برافراشته شدن پرچم حرم رضوی(ع) در شهر مرند می باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها