مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در گفت‌وگو با بسیج:

شیوه‌های مقابله با نحله‌های انحرافی باید معقول و مستدل باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه شیوه‌های مقابله با نحله‌های انحرافی باید معقول و مستدل باشد، خاطرنشان کرد: بدون شک گرایش بعضی از افراد به این فرقه‌های انحرافی و دروغین از روی آگاهی نیست و بلکه کاملا جاهلانه و بدون تحقیق است.
کد خبر: ۸۵۵۶۶۲۶
|
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

حجت‌الاسلام جمال یاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به فعالیت نحله‌های انحرافی در جامعه اظهار کرد: دشمنان اسلام نمونه‌های گوناگونی برای از بین بردن محتوای اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله) ارائه کرده‌اند که در این راستا ما نیز باید برای مبارزه با آن آمادگی کامل داشته باشیم.

وی پاسخگویی به شبهات را یک امر مهم و لازم دانست و افزود: دشمنان با استفاده از ابزار جدید و مدرن و درست کردن فرقه‌ها و مکاتب کاذب در صدد ایجاد شبهات در ذهن جوانان و نوجوانان هستند که باید اساتید و مربیان با آشنایی بیشتر با آن تفکرات خصوصاً در فضای مجازی فعالیت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان یادآور شد: اکنون رخنه فرقه‌ها و نحله‌های نوظهور و انحرافی در سرزمین‌های اسلامی به ویژه در ایران اسلامی زیاد شده و مقابله با این نحله‌ها به یک ضرورت مبدل شده است.

حجت‌الاسلام یاری با اشاره به توطئه دیگر دشمن در ایجاد تفرقه بین مسلمانان خاطرنشان کرد: استکبار جهانی درصدد ایجاد تفرقه بین مسلمانان به‌ویژه اهل تسنن و تشیع است که با برگزاری دوره‌های آموزشی و تربیت مدرسان و مربیان، دسیسه‌های دشمن خنثی خواهد شد.

وی با بیان اینکه شیوه‌های مقابله با نحله‌های انحرافی باید معقول و مستدل باشد، خاطرنشان کرد: بدون شک گرایش بعضی از افراد به این فرقه‌های انحرافی و دروغین از روی آگاهی نیست و بلکه کاملا جاهلانه و بدون تحقیق است، بنابراین در صورت اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع می‌توان با آن مبارزه کرد.

 

ارسال نظرات