خبرهای داغ:
مدیرکل بانوان استانداری فارس:

نمایشگاه بانوان توانمند در شیراز برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری فارس گفت: نمایشگاه بانوان توانمند در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۷۰۰۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، سیّده معصومه دستغیب پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه و جشنواره فرهنگی شهر سالم در جمع خبرنگاران با قدردانی از شهرداری شیراز و مشاور شهردار شیراز در امور بانوان برای برپایی این نمایشگاه، اظهار داشت: تمام غرفه‌های نمایشگاه نشان‌دهنده هنر و توانمندی بانوان استان فارس است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با تلاش مشاور شهردار شیراز در امور بانوان برپا شده و باید از شهردار شیراز و مسئول امور بانوان که اقدام بسیار خوبی انجام داده‌اند تشکر شود، خاطرنشان کرد: اقدام بسیار ارزنده مشاور شهردار شیراز در امور بانوان مبنی بر شناسایی زنان توانمند در سطح شهر اقدام عملی بسیار مناسبی است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس با اشاره به اینکه تیم فعال در دفتر امور بانوان شهرداری شیراز بسیار پرکار و خلاق هستند تصریح کرد: در نمایشگاه و جشنواره فرهنگی شهر سالم تعداد زیادی از بانوان استان و حتی از دیگر استان‌ها حضور دارند که امکان عرضه و فروش تولیدات آنها به مردم در نمایشگاه فراهم شده است.

دستغیب با بیان اینکه زنان توانمند استان فارس و شهر شیراز از توانمندی‌های بسیاری برخوردارند عنوان کرد: باید زمینه برای معرفی هنرها و توانمندی‌های این بانوان فراهم شود که در این راستا شهرداری شیراز به خوبی عمل کرده است.

وی برگزاری این نمایشگاه را فرصتی برای بانوان توانمند شهر شیراز دانست و بیان کرد: در چنین نمایشگاه‌هایی نه‌تنها امکان عرضه و فروش هنرهای تولیدکنندگان و معرفی آنها به مردم فراهم می‌شود بلکه دیگر بانوان شهر نیز می‌توانند الگو بگیرند و در این زمینه اقدام کنند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس با اشاره به اینکه غرفه‌های این نمایشگاه با کمترین هزینه در اختیار هنرمندان و تولیدکنندگان قرار گرفته است اظهار داشت: این حرکت نو که در سطح شهر شیراز با تلاش شهرداری آغاز شده است استمرار یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها