به همت تربیت و آموزش ناحیه ثارالله یزد:

برگزاری اردوی حلقه سرگروه های شجره طیبه صالحین حوزه یک فاطمیه ناحیه ثارالله

اردوی دو روزه آموزشی و تفریحی حلقه سرگروههای شجره طیبه صالحین حوزه یک فاطمیه ناحیه ثارالله در محل اردوگاه شهید حسین فهمیده بنادک السادات یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۷۰۳۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

 


به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: این اردوی آموزشی تفریحی  با حضور زارع کمالی فرمانده و حجت الاسلام ملایی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله یزد و حجت لاسلام مقنی زاده مسئول تربیت آموزش این ناحیه در محل اردوگاه شهید حسین فهمیده بنادک السادات یزد برگزار شد.

 زارع کمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارلله یزد در افتتاحیه این اردو ضمن خیر مقدم به مدعوین دهه کرامت را به بانوان تبریک گفت و از کرامات بانوی بزرگوار حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) سخنانی را بیان نمود.

وی در ادامه به بیان اهمیت حلقه های صالحین و ضرورت برگزاری آن پرداخت.

بعد از مراسم افتتاحیه سرگروه ها در کلاس اخلاقی آقای حاجی محمدی شرکت و از نکات اخلاقی که گفته شد بهره مند شدند و به تشکیل حلقه صالحین در فضای باز اردوکاه و بررسی مشکلات حلقه پرداختند.

سرگروه های شجره طیبه صالحین خواهر بعد از اقامه نماز و صرف ناهار و استراحت در کلاس بصیرتی حاج آقا ملایی که تشریح متن برجام بود شرکت کرده و سوالات خود را در این زمینه پرداختند.

در پایان مراسم به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت(ع) به تعدادی از سرگروه ها که نام آنها معصومه بود هدیه ای به رسم یادبود اعطا شد.

 سرگروه های صالحین بعد از زیارت امام زاده سید محمد بنادک السادات به سمت یزد حرکت کردند.

 

 

ارسال نظرات