خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس:

آزادگان آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

خبرگزاری بسیج: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در آئین تجلیل از آزادگان جلفا، آزادگان را آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: امنیت امروز و پیشرفت های کشور را مدیون ایثارگران عرصه جنگ حق علیه باطل هستیم.
کد خبر: ۸۵۵۷۳۹۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، محسن خادم عرب باغی، افزود: ایستادگی در مسیر آرمان ها و ارزش های انقلاب در سخت ترین شرایط و زیر شکنجه های وحشیانه بعثی ها، بیانگر تعهد و ایمان اسرای جنگ تحمیلی بوده و باید به عنوان الگو در متن جامعه نهادینه شود.
امام جمعه جلفا نیز در سخنانی مقاومت در برابر باطل و ایستادگی در برابر شکنجه های دشمنان اسلام را نمود عینی جهاد در راه اسلام و خداوند عنوان و بیان کرد: آزادگان و خانواده های آن ها با الهام از نهضت حسینی، صبر در برابر مصائب را به نمایش گذاشتند.
فرماندار جلفا نیز در سخنانی ایثار و از خودگذشتگی و صبر سربازان امام خمینی(ره) در برابر جنایات های ناجوانمردانه ارتش بعثی را پتک آهنین اسلام بر وجود استکبار دانست و اظهار داشت: پس از ضربه سهمگین که در نتیجه پیروزی انقلاب بر پیکر استکبار وارد آمد، جنگ نابرابر هشت ساله به کشور تحمیل شد که با غیرت و ایثار همه اقشار ملت، حق بر باطل پیروز شد.
شایان ذکر است در این مراسم آزادگان دوران هشت سال دفاع مقدس منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا با اهدای لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها