سردار بابازاده/

جنگ رسانه سخت ترین جنگ امروز دنیاست

خلاقیت و ابتکارهی خاموشی که الان در حوزه رسانه ها داریم باید در مقابل هجمه های ماهواره ای دشمن قدعلم کنند.
کد خبر: ۸۵۵۷۵۰۱
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار جلیل بابا زاده در جلسه معاونین روابط عمومی رده‌های بسیج و اصحاب رسانه اظهار داشت: عرصه رسانه و روابط عمومی یک کار تخصصی عاشقانه و خالصانه است که درواقع فعالان این حوزه به‌عنوان افسران جنگ نرم در خط مقدم تهاجم فرهنگی دشمن‌ قرار دارند و اگر از این موضوع غافل شویم، دشمن وحدت مردم و دولت را از بین برده و در بی‌ارزش کردن ارزش‌های اسلامی پیشرفت می‌کند.سپاه حضرت عباس استان اردبیل به‌تبع این موضوع که توجه به جنگ نرم در سازمان بسیج و سپاه پاسداران موردتوجه بوده اقدامات مناسبی را در این راستا انجام داده و از کسانی که برای انعکاس فعالیت‌های بسیج و سپاه و همچنین افسران جنگ نرم حمایت ویژه‌ای داشته است.

وی گفت: سپاه حضرت عباس استان اردبیل به‌تبع این موضوع که توجه به جنگ نرم در سازمان بسیج و سپاه پاسداران موردتوجه بوده اقدامات مناسبی را در این راستا انجام داده و از کسانی که برای انعکاس فعالیت‌های بسیج و سپاه و همچنین افسران جنگ نرم حمایت ویژه‌ای داشته است.

فرمانده سپاه حضرت عباس استان اردبیل افزود: مجموعه‌هایی مثل صداوسیما، روابط عمومی‌ها، روزنامه‌ها، نشریات و خبرگزاری‌ها که در حوزه اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت می‌کنند، قابل ارزش بوده و ما در سپاه حضرت عباس استان اردبیل به وجود این دوستان افتخار می‌کنیم، چراکه برای مقابله با جنگ روانی دشمن و انتشار اخبار فعالیت مستمری دارند.

بابا زاده تصریح کرد: امروز در شرایطی قرارگرفته‌ایم که دشمنان ایران اسلامی با راه‌اندازی شبکه‌ها و سایت‌های خبری و شبکه‌های مجازی سعی در تضعیف نظام‌دارند که باید فعالان این عرصه هر آنچه در طبق اخلاص دارند انجام دهند چراکه تأثیرگذاری یک کلیپ چنددقیقه‌ای در شناساندن انسان‌های ارزشمند و الگو گرفتن از آن‌ها برای جوانان بسیار مفید و حائز اهمیت است.

فرمانده سپاه حضرت عباس استان اردبیل گفت: در مورد اجرای برنامه‌های ارزشی در استان برخی ضعف‌ها وجود دارد. به‌عنوان‌مثال بنده به مدیرکل ارشاد استان گفته‌ام که اجرای کنسرت در اردبیل هیچ مشکلی ندارد ولی بهتر است در کنار این کنسرت‌ها، یک‌شب شعر به‌منظور افتخارآفرینی و استقامت آزادگان برای آن‌ها برگزار شود تا هم جوابگوی ایثار آن‌ها باشیم و نیز برگزاری برنامه‌های ارزشی در استان اردبیل افزایش یابد.

وی در آخر سخنان خود گفت: خلاقیت و ابتکارهی خاموشی که الان در حوزه رسانه ها داریم باید در مقابل هجمه های ماهواره ای دشمن قدعلم کنند چرا که جنگ رسانه سخت ترین جنگ امروز دنیاست.

ارسال نظرات