مدیرکل ارشاد یزد مطرح کرد:

رشد ۷۰ درصدی آثار جشنواره فیلم کوتاه رضوی یزد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به سطح کیفی آثار رسیده به جشنواره، گفت: از لحاظ کمی در جشنواره امسال، با رشد ۷۰ درصدی آثار روبرو بودیم.
کد خبر: ۸۵۵۷۵۵۲
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: علی غیاثی ندوشن عصر دیروز در آیین اختتامیه جشنواره ملی رضوی یزد، با اشاره به فعالیت‌هایی که برای برگزاری جشنواره رضوی انجام شده، اظهار داشت: از زمان انتشار فراخوان جشنواره تا به امروز، همه عوامل جشنواره تمام تلاش خود را به کار بستند که این جشنواره با بالاترین کیفیت برگزار شود.

وی با تاکید بر ظرفیت‌های استان یزد برای برگزاری این جشنواره در سطوح بالا حتی در بعد بین‌المللی، خاطرنشان کرد: امسال آثار رسیده به جشنواره از لحاظ کمی و کیفی نسبت به سال گذشته با رشد خوبی همراه بود.

محمدرضا عظیمی‌زاده شهردار یزد هم در این مراسم با اشاره به اینکه هنر انتقال دهنده بسیاری از ارزش‌ها به جامعه است، اظهار داشت: این که ترکیب فرهنگ و هنر در شهر یزد انجام شود، ارزش بسیار بالایی دارد و ما در جشنواره رضوی شاهد این موضوع هستیم.

وی یکی از مهمترین ویژگی‌های یزد که در تمام امور زندگی آنها دخیل است را هنر دانست و خاطرنشان کرد: این که هنر و ذوق و سلیقه هنرمندان در راه اخلاق، ارزش‌های اسلامی و معنویت به کار گیرند اهمیت بسیار بالایی دارد.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: به طور قطع، برگزاری این چنین جشنواره‌هایی در گستره ملی و بین‌‌المللی، می‌تواند زمینه پیشرفت بیشتر کمی و کیفی فعالیت‌های هنری سینمایی در یزد به ویژه در زمینه دینی و اخلاقی را فراهم کند.

 

ارسال نظرات