خبرهای داغ:

آیین گرامیداشت دهه کرامت در شهر ترک میانه برگزار شد

خبرگزاری بسیج: آیین گرامیداشت دهه کرامت با حضور دهها نفر از خواهران بسیجی حوزه کوثر در شهر ترک میانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۷۶۵۶
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در این آیین، ضمن گرامیداشت دهه کرامت دختر را ریحانه معرفی کرده و بر لزوم حفظ سلامتی دینی و تربیت اسلامی او تاکید کرد.

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد گفت:  دختر پیش از اسلام  ننگ بود اما اسلام دختر را به عنوان شخصیتی با ارزش و دارای کرامت می شناسد و این در حالی است که غرب و کانال های ماهواره ای، آن را  عامل تامین شهوت و هوای  نفسانی قلمداد کرده و هویت، شخصیت و حجاب بانوان را مورد طمع هوسرانان قرار داده اند.

وی افزود: دشمن از طریق جوسازی در رسانه ها، اسلام را دین خشونت و محدودیت معرفی کرده و با ترویج بی بندوباری جنسی و ابتذال و نمایش انواع و اقسام مدل ها و تصاویر مسموم، ارزش ها را مورد هدف قرار داده و درصدد فروپاشاندن بنیان خانواده ها برای دستیابی به مطامع خود می باشد.

  حجت الاسلام امیرنژاد از بسیجیان خواست تا با بصیرت و آگاهی، امورات خود را رنگ خدایی بدهند و افزود: هرکاری باید رنگ  خدایی داشته باشد، تقوا، عفت حجاب هم در گفتار و هم در رفتار همه باید خدایی باشد تا از هوای نفس و شیطان محفوظ باشیم چراکه نتیجه ناظر دیدن خدا در کارها، سعادت و روشنایی است.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها