دولت مردان در فرصت باقی مانده برنامه ریزی مناسبی داشته باشند

امام جمعه مشگین شهر گفت: دولت مردان می بایست این انتقادات و پیشنهادات را با آغوش باز پذیرفته و در جهت رفع نواقص و مشکلات جامعه گام بردارند و از دولت مردان انتظار می رود در فرصت باقی مانده برنامه ریزی مناسبی جهت خدمت به مردم این شهرستان انجام دهند.
کد خبر: ۸۵۵۷۹۰۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر،حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین شهر، در خطبه های نماز جمعه ضمن گرامی داشت هفته دولت و شهدای دولت مردانی همچون شهیدان رجایی و باهنر و قدردانی از از زحمات دولت مردان جمهوری اسلامی ایران گفت: هفته دولت فرصتی است تا دولت مردان خدمات دولت را به عموم مردم اطلاع رسانی کنند تا پشتیبانی و حضور مردم افزایش یابد.

وی با اشاره به انتقادات و پیشنهاداتی که از طرف مردم به دولت وجود دارد گفت: دولت مردان می بایست این انتقادات و پیشنهادات را با آغوش باز پذیرفته و در جهت رفع نواقص و مشکلات جامعه گام بردارند.

وی افزود: هفته دولت فرصتی است تا دولت مردان ارتباط خود را با مردم افزایش داده و از بیت المال به نحو احسن مراقبت کرده و در جهت توزیع عادلانه آن همت مضاعف داشته باشند و از ارائه امتیازات ویژه به طایفه و نزدیکان خود، خودداری کنند چرا که آرمان شهدا توزیع عادلانه امتیارات و بیت المال در جامعه است.

وی ادامه داد: هفته دولت فرصتی است تا پرونده اعمال خود را بازخوانی کرده و در جهت خدمت به مردم این شهرستان و رفع مشکلات انان همت کنند لذا از دولت مردان انتظار می رود در فرصت باقی مانده برنامه ریزی مناسبی جهت خدمت به مردم این شهرستان انجام دهند.

امام جمعه مشگین شهر در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه در آستانه روز کارمند قرار گرفته ایم خطلاب به کارمندان دولت وجدان کاری را تاکید کرد و گفت: حق مداری به همه کارمندان دولت توصیه می شود و از انان انتظار می رود حق را عنوان کنند هر چند که به ضرر خود باشد.

وی در ادامه به رعایت نظم در جامعه تاکید کرد و گفت: متاسفانه مسئولانی هستند که موجبات رنجش مردم را فراهم آورده اند به طوری که مردم برای رفع مشکلات خود باید درگیر مسائل اداری شود و روزها برای رفع مشکلات خود باید در ادارات مختلف رفت و امد کنند.

حجت الاسلام باوقار در سخنان پایانی خود با اشاره به توافقات هسته ای گفت: آمریکایی ها در تلاش است با توافقی که قبول یا رد آن مشخص نشده است در جهت نفود به جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.

وی افزود: یکی از مهمترین اهداف دشمن ایجاد اختلاف در بین ملت ایران است لذا نباید در داخل کشور در مقابل یکدیگر قرار بگیریم.

ارسال نظرات