مرحله دوم طرح هجرت 3 در مشگین شهر آغاز شد/ مرحله اول طرح به علت عدم همکاری اداره نوسازی استان ناتمام ماند

همزمان با دهه کرامت مرحله دوم طرح هجرت 3 با هدف مرمت و بهسازی مدارس شهرستان مشگین شهر آغاز شد و مرحله اول این طرح نیز به علت عدم همکاری اداره نوسازی ناتمام مانده است.
کد خبر: ۸۵۵۷۹۹۲
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، همزمان با دهه کرامت مرحله دوم طرح هجرت 3 با هدف مرمت و بهسازی مدارس شهرستان مشگین شهر در مدرسه فتح روستای نصیرآباد این شهرستان به همت بسیج دانش آموزی شهداء و با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان شروع شده است.

نریمان حیدری مسئول بسیج دانش آموزی آموزش و پرورش مشگین شهر در حاشیه این طرح در گفتگو با خبرنگار مشکین رسا گفت: همزمان با میلاد امام رضا (ع) این طرح فعالیت خود را اتمام و با حضور در جشن میلاد امام رضا (ع) در محل آبگرم معدنی وله زیر اردوی خود را اجرا می کنند.

وی افزود: اجرای این طرح به همت بسیج دانش آموزی و با همکاری اداره آموزش و پررش شهرستان مشگین شهر و همچنین اداره نوسازی استان اردبیل عملیاتی می شود به طوری که اداره نوسازی هزینه ها و تجهیزات لازم را در اختیار آموزش و پرورش قرار داده و آموزش و پرورش نیز عرصه های مورد نظر شناسایی و جهت اجرا به بسیج دانش آموزی معرفی می کند تا با همکاری یکدیگر مدارس را بهسازی کنیم.

وی افزود: در کنار فعالیت های هنری و عمرانی برنامه های فرهنگی، ورزشی وآموزشی نیز در بین دانش اموزان اجرا می شود.

پیش از این نیز مرحله اول طرح در مدرسه شهید رجایی مشگین شهر شروع شده بود اما متاسفانه به علت عدم تامیت اعتبار و تجهیزات لازم توسط اداره نوسازی استان اردبیل طرح پیشرفت نکرد و تعطیل شد.

حیدری در این خصوص ضمن قدردانی از همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان گفت: با پیگیری هایی که توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان اداره نوسازی قول همکاری داده اما هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

لازم به ذکر است این مدرسه از لحاظ ظاهری در وضعیت نابسامانی قرار گرفته است.

ارسال نظرات