نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خاتم:

«اقتصاد مقاومتی»؛ بهترین راهکار مقابله با نفوذ اقتصادی دشمن است

حجت الاسلام علی شیخ زاده گفت: بهترین راهکاری که بتواند جلوی نفوذ اقتصادی دشمن گرفته شود توجه به اقتصاد مقاومتی است، اقتصادی که توجه به تولیدات داخلی داشته باشد و این امر محقق نمی گردد مگر اینکه رسانه ها در امر فرهنگ سازی به یاری دولت بشتابند.
کد خبر: ۸۵۵۸۴۵۴
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم، نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خاتم در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش آمریکا برای سوء استفاده از نتایج مذاکرات هسته ای گفت: فرمایشات رهبری، واقعاً واضح و روشن و فصل الخطاب است ،همه ما میدانیم حکومت های استکبار در راس آنها ایالت متحده امریکا به بهانه مذاکرات هسته ای قصد نفوذ به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد؛ ولی ما اجازه این کار را به آنها نخواهیم داد .

حجت الاسلام علی شیخ زاده گفت: امریکا به ظاهر با ایران سر میز مذاکره نشسته است ولی در باطن قصد مصادره بازار مالی ایران ، تخریب فرهنگ ناب محمدی و تقویت غرب گرایی در فضای سیاسی ایران را دارد .

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خاتم خاطر نشان کرد : در مورد تصویب یا عدم تصویب توافق نامه حالت های متعدد وجود دارد ولی انچه که مهم و ضروری به نظر می‌رسد این است که اجرای توافق نتایج مثبتی برای دموکرات ها در انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا خواهد داشت. و اوباما به این نکته کاملا واقف است .

شیخ زاده در پاسخ به اینکه، رهبر انقلاب روی نفوذ اقتصادی تأکید داشتند، دولت در این مسیر باید چه اقداماتی انجام دهد؟ پاسخ داد : بهترین راهکاری که بتواند جلوی نفوذ اقتصادی دشمن گرفته شود توجه به اقتصاد مقاومتی است، اقتصادی که توجه به تولیدات داخلی داشته باشد و این امر محقق نمی گردد مگر اینکه رسانه ها در امر فرهنگ سازی به یاری دولت بشتابند.


ارسال نظرات