افضلی‌فرد در گفتگو با بسیج:

در شرایطی که آمریکا از بازگشت تحریم‌ها سخن می‌گوید، تشکیل اتاق مشترک ایران و آمریکا عزت ملی را زیر سؤال می‌برد

کد خبر: ۸۵۵۸۵۲۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
مصطفی افضلی فرد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به تلاش های آمریکا و برخی مسؤولین داخلی مبنی بر تشکیل اتاق مشترک ایران و آمریکا، گفت: مراوده اقتصادی سالم و با رعایت خطوط قرمز نظام ایرادی ندارد، اما اگر اتاق بازرگانی هم مثل سفارت سابق آمریکا در ایران تبدیل به لانه جاسوسی شود، قطعا چنین اتفاقی برای ما تبعاتی منفی دارد.

عضو کمسیون اصل90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا در 36 سال گذشته سعی بر نفوذ به عرصه های مختلف ایران داشته است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری هفته گذشته هشدار بسیار بجا و به موقع در خصوص نفوذ آمریکا دادند و ما باید مراقب باشیم که آمریکا از طریق مباحث اقتصادی راهی برای نفوذ به کشور پیدا نکند.

وی در ادامه اذعان داشت: برخی از مسؤولین ما طوری از ورود آمریکا و یا کشورها اروپایی به اقتصاد ایران ذوق زده هستند که گویی کلید قفل های اقتصاد ایران در دست آن ها است؛ ملت ما 36 سال در برابر فشارها و تحریم ها مقاومت کرده است و امروز نیز اجازه ورود بیگانگان از طریق مسائل اقتصادی به کشور خود را نخواهند داد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در خاتمه با اشاره به یاوه گویی های دولتمردان آمریکایی، اظهار کرد: در شرایطی که آمریکا همچنان از گزینه های نظامی و بازگشت تحریم ها سخن می گوید، تشکیل اتاق اقتصادی عزت جمهوری اسلامی ایران را زیر سؤال می برد.

ارسال نظرات