جوانان از درآمدهای شبه ناک و حرام دوری کنند

امام‌جمعه موقت شهرستان نمین گفت: جوانان تحصیل‌کرده به اندک درآمد حلال قناعت کرده و از درآمدهای حرام و شبه ناک که موجب ویرانی بنیان خانواده و جامعه بوده دوری کنند.
کد خبر: ۸۵۵۸۶۲۱
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام محمد حسنی، امام جمعه موقت نمین با اشاره به وضعیت نامطلوب اشتغال و ازدواج جامعه اظهار کرد: جوانان تحصیل‌کرده حتی اگر با اندک پول کارگری کسب روزی حلال می‌کنند، به همان اندک مبلغ قناعت کرده و از رفتن به‌سوی درآمدهای شبه ناک و حرام دوری کنند.

امام جمعه موقت نمین با بیان اینکه جوانان براین وضع موجود صبر پیشه کنند، گفت: درآمدهای حرام و شبه ناک بنیان خانواده و جامعه را در هم می‌کوبد.

وی در ادامه با گرامیداشت روز جهانی مسجد بیان کرد: در این روز رژیم اشغالگر قدس و رژیم کودک کش به خانه خدا و قبله اول مسلمین اهانت کرده و آن را به آتش کشیده و انسان‌های بی‌گناه حاضر در آنجا را قتل‌عام کردند.

حجت الاسلام حسنی اظهار کرد: نابودی رژیم اشغالگر قدس در آینده نه‌چندان دور محقق خواهد شد و تاکنون نیز به خاطر صبر خداوند پابرجا مانده‌اند.

خطیب موقت نماز جمعه نمین در ادامه سخنان خود اعتقاد راسخ به توحید، معاد، مقید به اقامه نماز بودن و خداترس بودن را از خصوصیات افرادی عنوان کرد که مساجد را آباد می‌کنند.

وی گفت: افرادی از لحاظ عمرانی و افرادی دیگر با حضور در مساجد موجب آبادانی مساجد می‌شوند.

وی افزود: کسانی که نسبت به آبادانی مساجد بی‌تفاوت بوده و حتی دیگر مسلمانان را از این اقدام دلسرد می‌کنند به بیان قرآن کریم جزء ظالم‌ترین افراد جامعه هستند.

ارسال نظرات