بزرگداشت روز ملی امام زادگان و بقاع متبرکه در شهرستان مغان

مراسم بزرگداشت امام زادگان و بقاع متبرکه در مقبره مير عزيز ميرزاده واقع در محله شهريار در شهرستان مغان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۸۶۴۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، در این مراسم که در مقبره میر عزیز ميرزاده شهرستان مغان برگزار شد حجت الاسلام علی علائی گفت: حرکت در مسیر الهی مستلزم داشتن نقشه راه و الگوهای کامل و پایداری است تا انسان در زندگی خویش از آنها بهره ببرد.

وی افزود: قرآن کریم به عنوان نقشه راه و وجود مبارک 14 معصوم (ع) نماد انسان های کاملی است که افراد باید در شرایط حاضر به آنها متوسل شود چرا که ایشان منبع مهر و محبت، عبودیت و بندگی الهی هستند.

این کارشناس مذهبی دهه کرامت را فرصتی برای آشنایی بیشتر با صفات و اخلاق 14 معصوم بویژه امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) دانست و اظهار کرد: حضور و وجود این دو بزرگوار در کشور ما باعث اثرات و برکات معنوی فراوانی شده است و دهه کرامت فرصتی است تا ما با زندگی این دو شخصیت جلیل آشنا شده و ارتباط خود را با ایشان بیشتر کرده و به سخنانشان عمل نماییم.

حجت الاسلام علائی با بیان اینکه امام زادگان واسطه فیض الهی هستند عنوان کرد: در شرایط حاضر که به ائمه معصومین(ع) دسترسی نداشته حرم ائمه معصومین(ع)، امام زادگان و بقاع متبرکه به عنوان مکان هایی هستند که افراد برای تسکین و آرامش روحی و روانی خود به آنجا مراجعه می کنند.

وی داشتن بصیرت و مراجعه آگاهانه همراه با عشق و علاقه به ائمه معصوم (ع) و امام زادگان را لازمه بهره مندی از فیوضات آنها دانست.

برپایی نمایشگاه گنبدهای فیروزه ای، پخش کتابچه و مولودی خوانی از دیگر برنامه های جنبی مراسم گرامی داشت روز ملی تکریم و بزرگداشت امام زادگان بود.

ارسال نظرات