مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

30 شهریور حسینیه عاشقان کربلا ساری میزبان اربعین شهدای غواص

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از برگزاری مراسم اربعین شهدای غواص در مازندران اشاره کرد و گفت: این مراسم در 30 شهریور در حسینیه عاشقان کربلا در مرکز استان و در سایر شهرها نیز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۹۰۸۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار عبدالله ملکی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس در استانداری مازندران به نقش اثرگذار روحانیون در این دوران اشاره کرد و اظهار کرد: برنامه‌ ویژه‌ای برای معرفی حضور روحانیون در دوران دفاع مقدس در برنامه کار این نهاد قرار دارد.

وی در ادامه به حضور پرشور مردم مازندران در اقصی نقاط مناطق کشور نیز اشاره کرد و افزود: حضور مردم مازندران در دوران دفاع مقدس بی‌نظیر بود و این حضور در همه نقاط جبهه مشهود بود.

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در ادامه از برگزاری مراسم اربعین شهدای غواص در مازندران اشاره کرد و گفت: این مراسم در 30 شهریور در حسینیه عاشقان کربلا در مرکز استان و در سایر شهرها نیز برگزار می‌شود.

وی درباره اقدامات انجام شده برای مستندسازی حضور رزمندگان در دوران دفاع مقدس در بخش عکاسی از جمع‌آوری بیش از یک‌میلیون عکسی که در دست رزمندگان بود خبر داد و تصریح کرد: نخستین نمایشگاه جشنواره عکس ویژه دفاع مقدس در مازندران برگزار می‌شود.

ملکی با بیان اینکه بیش از 5 میلیون عکس در اختیار رزمندگان قرار دارد، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای جمع‌آوری و نیز تهیه آرشیو کامل از این عکس‌ها در برنامه کاری قرار دارد.

وی در ادامه به حضور مردم مازندران در بازسازی مناطق جنگی و همچنین یادمان‌های و نیز اردوگاه‌های کشور در اقصی نقاط کشور نیز اشاره کرد و گفت: احداث اردوگاه شهید باکری در منطقه جنگی یکی از اقدامات اثرگذار مردم مازندران بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها