مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل مطرح کرد

کسب ۹ مقام جهانی و آسیایی توسط ورزشکاران اردبیلی

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در سه ماهه اول سال جاری ۴ مقام جهانی و ۵ مقام آسیایی توسط ورزشکاران استان اردبیل در رشته‌های مختلف ورزشی به دست آمده است.
کد خبر: ۸۵۵۹۱۵۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ایوب بهتاج، در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: خوشبختانه از ابتدای سال جاری و در سه ماهه اول سال 4 مقام جهانی و 5 مقام آسیایی توسط ورزشکاران استان اردبیل در رشته‌های مختلف ورزشی به دست آمده است که با تمامی مربیان و ورزشکاران استان اردبیل ارتباط مستقیم داشته و به جد حمایت می‌کنیم.

وی گفت: خوشبختانه مجموعه اعزامی استان اردبیل به المپیاد ناشنوایان که در مشهد مقدس برگزار شد،‌ توانست با اجرای بازی‌های موفق مقام قهرمانی این مسابقات را کسب کند که این بازی‌ها در 8 رشته ورزشی و در سطح بالایی برگزار شده بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: از تیم استان اردبیل 11 نفر درقالب تیم ملی ناشنوایان برای حضور در مسابقات آسیایی انتخاب شدند که امیدواریم نتایج خوبی در این مسابقات نیز کسب کنند.

بهتاج تصریح کرد:‌ حدود 129 مجموعه اماکن ورزشی در استان اردبیل وجود دارد که در اختیار رشته‌های ورزشی مختلف قرار گرفته و خوشبختانه در سال گذشته 54 صورتجلسه در رابطه با ساماندهی اماکن ورزشی داشتیم که رتبه استان اردبیل در این خصوص از 27 کشوری به رتبه برتر کشور رسیده است.

وی با اشاره به این که تیم های ورزشی استان اردبیل موفق به کسب 11 مقام کشوری شدند، بیان کرد: در بحث خوابگاه شکل داریم که خوشبختانه در پارس‌آباد یک مجموعه خوابگاه کلنگ‌زنی شده و سعی میکنیم یک هتل ورزشی به صورت مشارکتی برای استفاده تیم‌های ورزشی در استان اردبیل احداث کنیم که توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت : خوشبختانه پروژه اسکیت اردبیل بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پروژه خانه وزنه‌برداری اردبیل نیز با بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی برای پیشرفت و توسعه استان اردبیل قطعا موثر خواهد بود.

بتهاج افزود: برای اولین بار اداره کل ورزش و جونان استان در بین استان‌های کشور رتبه دوم را از لحاظ عملکرد و جایگاه ورزشی در کشور کسب کرده است.

ارسال نظرات