به همت پایگاه امام حسن(ع) شهرستان تفت:

برگزاری نشست روشنگری سیاسی در مسجد امام حسن(ع) شهرستان تفت

نشست روشنگری سیاسی با حضور بسیجیان پایگاه امام حسن(ع) شهرستان تفت در مسجد امام حسن(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۹۳۲۲
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت: نشست روشنگری سیاسی با حضور بسیجیان پایگاه امام حسن(ع) شهرستان تفت در مسجد امام حسن(ع) برگزار شد.

در این برنامه که حدود 20 نفر از بسیجیان حضور داشتند یکی از هادیان سیاسی به تشریح اثرات فرهنگی نفوذ غرب بر جوامع پرداخت.

 وی گفت: نماد آمریکایی معروف در دنیا که بار فرهنگی زیادی نیز دارد "مک دونالد" است. این فروشگاه آمریکایی به تولید و توزیع فست فودهایی چون سیب زمینی سرخ کرده، مرغ سوخاری، همبرگر و سایر محصولات مشابه در جهان می پردازد و آمریکایی ها هر وقت بخواهند در جایی نفوذ فرهنگی خود را گسترش دهند ابتدا شعبات مک دونالد را در آنجا افتتاح می کنند و به سرعت گسترش می دهند؛ زیرا یکی از نمادهای مهم فرهنگیشان مک دونالد است که گسترش دهنده فرهنگ مصرف گرایی صرف برای جامعه مخاطب خود است.

 وی به ذوق زدگی برخی در داخل ایران اشاره کرد و گفت: پس از توافقات هسته ای، عده ای در روزنامه هایشان علنا آرزوی باز شدن فروشگاههای مک دونالد در ایران را دارند و این را یکی از موفقیتهای رفع تحریمها برای ایران می دانند.

این هادی سیاسی ادامه داد: متاسفانه عده ای به جای اینکه به دنبال افتتاح شعبات تعمیرات موتورهای هواپیمایی بویینگ، دفاتر تولید نرم افزار شرکتهای بزرگ و راههای ورود دانش های پیشرفته آن طرف به داخل کشور باشند از همین حالا برای "سیب زمینی های سرخ کرده"  مک دونالد نقشه کشیده اند و منتظر راه افتادن پرواز مستقیم بین ایران و آمریکا برای رفتن به "لاس وگاس" هستند.

در پایان برنامه نیز به سوالات برخی از حاضران پاسخ داده شد.

 

ارسال نظرات