سردار انصاری خبر داد

برگزاری نشست علمی مدیریت جهادی از دیدگاه شهیدان رجایی و باهنر

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری نشست علمی مدیریت جهادی از دیدگاه شهیدان رجایی و باهنر توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۹۷۷۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران روز گذشته در مراسم گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند، ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) و هفته دولت و روز کارمند گفت: در نخستین روز از هفته دولت قرار داریم که به دلیل شهادت شهیدان رجایی و باهنر، با این عنوان نام‌گذاری شده است.

وی افزود: باید این دو شهید را بشناسیم و راه آنان را ترویج کنیم تا راهشان فراموش نشود. بزرگ‌ترین ویژگی این دو شهید گران‌قدر این بود که نماد مدیریت جهادی در کشور محسوب می‌شدند و امروز نیز رمز ماندگاری انقلاب اسلامی الگو گیری از روش این دو شهید و حاکمیت مدیریت جهادی در بین مدیران و مسئولان است.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران یکی از آفت‌های بزرگ جریان‌های تاریخی را فراموشی عنوان کرد و گفت: باید همواره با ترویج جریان‌های تاریخی جلوی فراموشی را بگیریم، پس لازم است که همواره و به خصوص در هفته دولت از مدیریت جهادی شهیدان رجایی و باهنر و ویژگی‌های کاری و اخلاقی آنان یاد کنیم.

سردار محسن انصاری از برگزاری نشست علمی مدیریت جهادی از دیدگاه شهیدان رجایی و باهنر توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در آینده نزدیک خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این نشست، تبیین راه این دو عزیز است که علاوه بر مدیریت جهادی، نمادی از اطاعت‌پذیری از ولایت بودند و باید ویژگی‌های این بزرگان به نسل‌های آینده منتقل شود.

وی فعالیت در مجموعه دولت جمهوری اسلامی ایران را افتخاری برای کارکنان بنیاد دانست و گفت: باید به دولت فعلی خسته نباشید گفت که موفقیت‌های زیادی را در عرصه‌های مختلف دیپلماتیک، سیاسی و اقتصادی کسب کرده است و حق ملت ایران را از دولت‌های غربی و زورگو گرفته است. بی شک این دستاوردهای بزرگ بدون هدایت و پشتیبانی مقام معظم رهبری و حمایت‌های مردم امکان پذیر نبود و ان‌شاءالله در آینده شاهد نتایج بهتری خواهیم بود و این اتفاقات مایه خیر و برکت و گشایش در امور مردم خواهند شد.

سردار محسن انصاری کارکنان بازنشسته را بنیان‌گذاران بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و گفت: ما همواره مدیون بازنشستگان هستیم و از آنان تکریم می‌کنیم و تکریم بازنشستگان تکریم آینده خودمان است. برکت بنیاد به دلیل برکت ایثارگران است و در این قضیه مقدس، عنصر کارمندان نیز نقش مهمی دارد. بنیاد در طول 35 سال گذشته همواره در کشور پیشرو و خدمتگزار ایثارگران بوده است.

انصاری کارمندان امروز بنیاد را آینده‌سازان این نهاد دانست و گفت: این آینده با توجه به تغییرات محیطی و تغییر نیازهای جامعه ایثارگری ساخته می‌شود. سازمانی که در آینده ساخته می‌شود باید هوشمند، با اقتدار فرهنگی، دانش محور با نیروی انسانی توسعه یافته تر و سازمان مشارکتی باشد. بنیاد در این مسیر حرکت می‌کند و در جهت ارتقای تخصص و دانش کارمندان گام بر خواهد داشت، زیرا اعتقاد داریم نگه‌داشت و ارتقای منابع و نیروی انسانی رمز موفقیت است.

ارسال نظرات