همایش ملی گردشگری پایدار در سرعین برگزار می شود

مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین گفت: نخستین همایش ملی گردشگری پایدار در شهرستان سرعین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۹۸۷۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، سیدصادق حسینی، مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری نخستین همایش ملی گردشگری پایدار در سرعین اظهار داشت: نخستین همایش ملی گردشگری پایدار در مجتمع بزرگ و توریستی شهر آفتاب سرعین برگزار می شود

مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین با بیان اینکه نخستین همايش ملي گردشگري پايدار با رويكرد گردشگري ورزشي، سلامت و محيط زيست به مدت سه روز در 15، 16 و 17مهر ماه سال جاری برگزاری می شود، افزود: براساس هماهنگی های انجام شده مقرر شد همایش در روز شانزدهم مهرماه در مجتمع توریستی شهر آفتاب سرعین و تور اردبیل گردی در روز هفدهم همین ماه برگزار شود.

سید صادق حسینی اضافه کرد: مدیر مجتمع شهر آفتاب سرعین، و مدیر عامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل حمایت همه جانبه خود برای برگزاری باشکوه تر این همایش ملی را اعلام کردند.

وی محورهای این همایش را گردشگری پزشکی و سلامت در استان، مدیریت و توسعه پایدار گردشگری، گردشگری و محیط زیست، گردشگری و اقتصاد و گردشگری و میراث فرهنگی برشمرد و گفت: توسعه گردشگری ورزشی در استان به عنوان محور ویژه این همایش انتخاب شده است.

گفتنی است: مهلت ارسال مقالات برای شرکت در این همایش تا 14 شهریورماه و مهلت ثبت نام تا 20 شهریور ماه تعیین شده است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتیwww.confti.irمراجعه کنند.

ارسال نظرات