با حضور مسئولین شهرستان انجام شد

نمایشگاه نقاشی طبیعت در مجتمع فرهنگی ارشاد خلخال افتتاح شد

همزمان با گرامیداشت هفته دولت با حضور مسئولین شهرستان خلخال نمایشگاه نقاشی طبیعت و منظره در مجتمع فرهنگی ارشاد خلخال افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۵۹۸۸۸
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، به مناسبت هفته دولت نمایشگاه نقاشی طبیعت و منظره با حضور فرماندار خلخال و نمایند مردم خلخال و کوثر درمجلس و جمعی از هنرمندان خلخال افتتاح شد.

این نمایشگاه نقاشی که به زحمت خانم آذیبا غفاری دانشجوی رشته معماری برپا شده تا 7 هفتم شهریور ماه 94 دایر می باشد , 19 اثر نقاشی زیبا از طبیعت و چهره و منظره در معرض دید عموم است

در این نمایشگاه مناظری از طبیعت شهرستان ، استان و شخصیت‌های کشوری و زیبایی های خدادادی با محوریت قراردادن خلقت و قدرت خداوندی در خلق زیبایی ها به چشم می خورد.

این نمایشگاه صبح از ساعت 10 تا ساعت 19 عصر برای بازدید عموم در مجتمع فرهنگی ارشاد خلخال دائیر می باشد.

علی نظری شیخ احمد فرماندار خلخال در بازدید از این نمایشگاه توجه به مقوله فرهنگ را مهم دانست و ا فزود: آثار زیبایی در این نمایشگاه به چشم خورد که نشانگر برخورداری هر تابلو از فرهنگ و هنری اجتماعی و فرهنگی کشورمان است.

وی از زحمات برگزار کنندگان این نمایشگاه در هفته دولت و همزمان با گرامیداشت یادو خاطره شهیدان رجایی وباهنر را تقدیر کرد.

به گفته خرم اشرفی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی خلخال ، همه روزه در ایام تابستان علاوه بر برپایی نمایشگاه ، کلاس‌های آموزشی موسیقی، آموزشی نقاشی در مجتمع فرهنگی ارشاد خلخال دایر است.

ارسال نظرات