استاندار اردبیل/

فضاهای آموزشی در شهرک‌های جدیدالاحداث اردبیل ایجاد شود

استاندار اردبیل گفت: متأسفانه شهرک‌های جدیدالاحداث استان اردبیل با مشکل کمبود فضای آموزشی روبه‌رو هستند و نیاز است فضاهای آموزشی در این شهرک‌ها راه‌اندازی شود.
کد خبر: ۸۵۵۹۹۲۲
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مجید خدابخش، در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی هفته دولت در استان اردبیل در دبیرستان امید انقلاب اردبیل اظهار داشت: با وجود اینکه خیران اردبیلی در حوزه مدرسه سازی انقلاب عظیمی خلق کرده‌اند در استان اردبیل با مشکل شدید کمبود فضاهای آموزشی روبه‌رو هستیم که باید در این راستا مسئولان حمایت ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به استان اردبیل گفت: سفر رئیس جمهور در اردبیل دستاوردهای بزرگی را برای استان به همراه داشت که روز به روز شاهد توسعه این دستاوردها در حوزه‌های مختلف هستیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: اعتبارات عمرانی استان اردبیل نسبت به سال‌های گذشته 10 درصد افزایش داشته است و این امر سبب شده است که تحول عظیمی در حوزه عمرانی استان اردبیل به وجود آید و روز به روز بر توسعه فعالیت‌های عمرانی در اردبیل افزوده شود.

خدابخش تصریح کرد: نخبگان و اساتید از همین مدارس تربیت می‌یابند که امروز به همت دولت یازدهم در اردبیل افتتاح می‌شود و ما هم در قبال این دانش‌آموزان وظیفه داریم اشتغالزایی را برای آنها در آینده فراهم کنیم.

وی یکی از وظیفه دولت مردان و مدیران دستگاه‌های اجرایی را تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری برشمرد و افزود: باید با ارج نهادن به تولیدات داخلی و روستایی بتوانیم گام محکمی در حوزه اشتغالزایی و اقتصاد تولیدی به دست آوریم.

استاندار اردبیل یکی از راهکارهای ایجاد اشتغال در استان را اشتغال در فضای مجازی دانست و اظهار کرد: جوانان اردبیلی می‌توانند با برنامه‌ریزی مناسب در فضای مجازی برای خود اشتغال به وجود آورند که این امر باید در استان اردبیل توسعه یابد.

خدابخش تصریح کرد: تصویب منطقه ویژه اقتصادی و منطقه آزاد تجاری نمین می‌تواند توسعه صادرات و پویایی اقتصاد و اشتغال منطقه را به دنبال داشته باشد که در این راستا باید مسئولان و نمایندگان استانی تمام تلاش خود را به کار گیرند.

ارسال نظرات