وداع مادر شهید علی موسوی با دنیا

خبرگزاری بسیج: مادر شهید بسیجی سید علی موسوی پس از تحمل رنج بیماری دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهید خود پیوست.
کد خبر: ۸۵۶۰۰۸۱
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶

وداع مادر شهید علی موسوی با دنیا

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛  مادر شهید بسیجی سید علی موسوی پس از تحمل سختیها دار فانی را وداع گفت .

 حاجیه خانم هاجر شجاع مادر شهید بسیجی سید علی موسوی پس از تحمل سختیها و چند بار بستری شدن در بیمارستان به پسر شهیدش و همسرش پیوست . این بانوی محترمه پس از فوت همسرش سید ابوالحسن ( مکتبدار روستای لزور ) فرزندانش را به سختی بزرگ نموده و یکی از آنان را هم برای دفاع از اسلام و وطنش به جبهه های نبرد فرستاده  است .

 شهید سید علی موسوی مثل همه شهدای دیگر از چهره های نورانی و شاخص روستای لزور از بخش ارجمند شهرستان فیروزکوه می باشد . وی تنها شهید سادات روستای لزور می باشد . در زمستان سال 66 ، چهل روز بعد از فوت پدر بزرگوارش در حالیکه در کلاس دوم دبیرستان  در کرج مشغول تحصیل بود ، عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل می شود .  و پس از دوبار اعزام و حضوری موفق بالاخره در  ششم فروردین سال 67 در منطقه عملیاتی دربندیجان عراق به فیض عظیم شهادت نائل می گردد .

 کانون فرهنگی یاس نبی ( س ) پایگاه شهید دستغیب روستای لزور هر ساله به برگزاری مراسم فاطمیه اقدام می نماید . امسال نیز شروع سال جدید و تقارن آن با ایام فاطمیه ، این عزیزان بسیجی اقدام به نامگذاری سال 94 به نام شهید سید علی موسوی نمودند .

 مراسم ختم این مادر شهید بزرگوار با حضور گسترده مردم روستا و مسئولین شهرستان در مسجد جامع روستای لزور برگزار گردید .   سرهنگ انارکی فرمانده سپاه فیروزکوه و حجت الاسلام حسن پور مسئول نمایندگی ولی فقیه و برادر پاسدار پرچ ضایعه درگذشت این مادر شهید را به خانواده شان تسلیت گفته و در این مراسم حضور یافتند .

 شایان ذکر است روستای لزور از توابع بخش ارجمند و در فاصله 45 کیلومتری فیروزکوه قرار دارد و با تقدیم 20 شهید و  ایثارگران و آزاده مردمی ولایتمدار دارد .

ارسال نظرات