به مناسبت هفته دولت و روز بسيج كارمندي :

بيانيه حوزه مقاومت بسيج كارمندي شهرستان اردكان

حوزه مقاومت بسيج كارمندي اردكان در هفته دولت اسلامی، اعلام می نماید همواره در جهت بهره وری بهتر و بیشتر خدمات کارگزاری و اداری همه ادارات قرار گرفته و از هیچ کوششی دریغ نمی ورزد...
کد خبر: ۸۵۶۰۱۹۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، به مناسبت هفته دولت و روز بسيج كارمندي، حوزه بسيج كارمندي شهرستان اردكان بیانیه ای صادر نمود. متن بیانیه به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحيم

وصیت اینجانب به وزراء مسئول در عصر حاضر و در عصرهای دیگر، آن است که علاوه بر آنکه شماها و کارمندان وزارتخانه ها بودجه ای که از آن ارتزاق می کنید مال ملت است، باید همه خدمتگزار ملت و خصوصاً مستضعفان باشید وایجاد زحمت برای مردم و مخالف وظیفه عمل کردن حرام و خدای نخواسته گاهی موجب غضب الهی میشود.      

وصیت نامه امام رحمه ا...

اعتلای مدیریت در نظام اداری و ارتقاء منزلت اجتماعی کارکنان دولت، اصلاح نگرش مردم نسبت به خدمات این قشر شریف و زحمتکش، ترویج فرهنگ رفتاری و خدمات شخصیتهای راستین خدمت به مردم شهیدان ماندگار رجایی و باهنر به عنوان الگوهای مناسب خدمت به جامعه، ایجاد روحیه امید و تلاش و نشاط و تشویق مردم به مشارکت در امور و نمایش توان حکومت اسلامی در اداره مطلوب جامعه ازا هداف بزرگداشت این روز محسوب می شود.

کارمندان و کارگزاران، گروه بزرگی از افراد جامعه هستند که خانواده بزرگ دولت را تشکیل می دهند.

آنان به عنوان دست و بازو و انگشتان پرتوان دولت در وزارتخانه ها و سازمان ها و عرصه های گوناگون، دولت اسلامی را در انجام وظایف خود یاری می رسانند، این طیف بزرگ همچون دیگر قشرهای جامعه با تناسب شغلی در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس حضور پیدا کردند و قریب بیست و یک هزار شهید تقدیم انقلاب و اسلام عزیز نموده است و هر ساله نیز شهیدی بعنوان شهید شاخص معرفی می نماید مثل شهید آل اسحاق معاون استانداری استان ایلام. استاندار آسمانی دکتر علی انصاری استاندار گیلان و شهید امسال غلامعلی نیکخواه فرماندار بروجن از شهرستان چهار محال و بختیاری و معاون عمرانی استانداری
 آذر بایجان غربی.

بنابراین روز کارمند تجلیل از انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. مقام معظم رهبری در دیدار کارکنان و کارمندان دولت درشهریور 75 می فرمایند توصیه اول من به شما کارمندان دولت این است که از وقت و امکانات و استعداد ها و توانایی های خود استفاده کنید... و بازده کار را مضاعف کنيد. توصیه دوم اینکه، عزیزان من! کسانی که دشمن نظام جمهوری اسلامی هستند ، اکتفا نمیکنند و به مسئولان و برجستگان و چهره های نظام ... و همه دستگاه های اداری و کارگزاری جمهوری اسلامی اتهاماتی متوجه می کنند. شما باید مراقب باشید، دستگاه اداری را از این اتهامات مبرا کنید. مراقب باشید و نگذارید در محیط کار، آدم های طماع، این قشر قانع و شریف و زحمتکش و دلسوز را خدایی نکرده مورد اتهام قرار دهند.

مسئولان اداری باید رضایت خدا و عموم مردم مسلمان را در انجام وظایف و مسئولیت مد نظر داشته باشند نه اینکه رضایت خود را بر خشم عامه مردم ترجیح دهند. این مردم کوچه و بازار که در تنگناها به کمک مسئولین می شتابند، در جنگ حضور فعال داشتند و فرزندان خود را در راه اسلام و نظام اسلامی هدیه کردند.

انشاء ا... همانطوریکه بسیج بعنوان الگوی امنیتی، مورد پذیرش کشورهای مسلمان در عراق و سوریه، یمن و لبنان و ... قرار گرفته است. سیستم نظام اداری جمهوری اسلامی با تعمیق بخشیدن تفکر بسیجی، الگوی جهان اسلام قرار گیرد لذا کار و فعالیت کارمندان, بعنوان عضو فعال جامعه و خدمتگزار ملت شایسته تقدیر و بیان است.

 از این رو،این روز را قدر می دانیم و در بزرگداشت مقام ارزشمند کارمندان باید بکوشیم.خداوند سبحان به کارگزاران نظام توفیق خدمتگزاری شایسته عطا فرماید و امید واریم خداوند روح مطهر امام بزرگوار که این راه در مقابل ملت بزرگ ایران باز کرد مشمول برکات خود قرار دهد و شهداي این راه را خصوصاً شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر که دو چهره برجسته این راه هستند مشمول مغفرت و رحمت و لطف خود قرار دهد.

حوزه مقاومت بسيج كارمندي اردكان در هفته دولت اسلامی، اعلام می نماید همواره در جهت بهره وری بهتر و بیشتر خدمات کارگزاری و اداری همه ادارات قرار گرفته و از هیچ کوششی دریغ نمی ورزد و همواره با بسیجیان فعال و انقلابی در امتداد خود لحظه ای از خدمت گزاری به امت اسلامی دست بر نخواهد داشت و همواره مطالبه گر، منویات مقام معظم رهبری از دستگاه های کارگزاری شهرستان اردکان تا حصول نتیجه مطلوب خواهد بود .

 

     و السلام علیکم و رحمه ا... و برکاته

ارسال نظرات