ربیعی:

آرزوی ما داشتن تامین اجتماعی است که نگرانی‌های مردم را برطرف کند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی در طرح تحول سلامت، نقش به‌سزایی داشته و هر روز بهتر از دیروز عمل کرده است، گفت: آرزوی ما داشتن تامین اجتماعی است که نگرانی‌های مردم را برطرف کند.
کد خبر: ۸۵۶۰۴۶۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی ربیعی در مراسم تقدیر از پزشکان و داروسازان  نمونه سازمان تامین اجتماعی، با اشاره به سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند ژرف‌اندیشی شهید باهنر و آموزه‌های شهید رجایی هستیم.

وی با بیان اینکه شهید رجایی کارگری را افتخاری برای خود می‌دانست، اظهار داشت: امروز نیز بیش از هر زمان نیازمند ارزش‌گذاری و توجه ویژه به ارزش کار و تلاش هستیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پزشکان تامین اجتماعی را به سردمداری در اخلاق پزشکی دعوت کرد و افزود: آرزوی ما این است که تامین اجتماعی داشته باشیم  که  نگرانی‌های مردم را برطرف کند و در کنار ساختارهای توسعه قرار گیرد.

ربیعی افزود: در 2 سال گذشته اقداماتی برای رفاه بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی انجام شده است و در طرح تحول سلامت نیز سازمان تأمین اجتماعی بسیار تأثیرگذار بوده است.

وی گفت: در سال‌های گذشته سازمان تأمین اجتماعی را با صفت سیاسی بودن به حیات خلوت می‌شناختند که امروزه عمده کار این سازمان در راستای ارائه خدمات رفاهی است.

ارسال نظرات