مدیر بیمارستان خاتم‌الانبیا‌ (ص) از ساخت بزرگ‌ترین بیمارستان سرطان ایران در ۱۲ طبقه خبر داد و گفت: هر طبقه این بیمارستان برای یک نوع بیماری سرطان تجهیز و خدمت تشخیصی و درمانی ارائه خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۶۰۵۰۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، چندی قبل محمدرضا اسکندری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر از ساخت مرکز جامع و فوق تخصصی پیشگیری و درمان برای پرداختن به صفر تا صد بیماری سرطان خبر داده بود، براین اساس پیرحسین کولیوند مدیر بیمارستان خاتم‌الانبیا‌(ص) در جدیدترین اطلاعات درباره این این بیمارستان عنوان کرد: این بیمارستان از زیر مجموعه‌های مرکز فوق تخصصی و تخصصی خاتم‌الانبیا‌(ص) است که در 12 طبقه ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه طی سه تا 4 ماه آینده بزرگترین مرکز جامع سرطان کشور ساخته و آماده ارائه خدمت می‌شود، افزود: سرعت ساخت این مرکز در نوع خود بی‌نظیر است زیرا حتی اگر یک ساختمان مسکونی هم بخواهد ساخته شود به 30 ماه زمان نیاز است ولی این مرکز در 12 طبقه در حدود 24 ماه ساخته خواهد شد.

مدیر بیمارستان خاتم‌الانبیا‌ (ص) ادامه داد: این مرکز جامع سرطان دارای 250 تخت، ICU و 4 اتاق عمل خواهد بود، براین اساس این مرکز که دارای 12 طبقه است در هر طبقه آن یک نوع از بیماری‌های سرطان خدمات رسانی درمانی صورت می‌پذیرد، مثلاً در یک طبقه برای سرطان سر و گردن، یک طبقه سرطان گوارش و به همین صورت در ادامه سرطان مهم و دیگر خدمت رسانی تشخیصی و درمانی انجام خواهد شد.

در این راستا محمدرضا اسکندری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر نیز  گفته بود که در بیمارستان خاتم یک مجموع جامعی در بحث سرطان در حال احداث است که ان‌شاءا... طی چهار ماه آینده این پروژه آماده می‌شود. مجموعه خاتم شامل کلینیک‌های مختلف است که این پروژه نیز جزو بیمارستان خاتم محسوب می‌شود و فضای مکانی این پروژه بالغ بر 13 تا 14 هزار متر مربع است.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در توضیح بیشتر درباره خدمات این مرکز سرطان عنوان کرد: این مرکز سرطان مجموعه کاملی خواهد بود که از صفر تا صد موضوع سرطان را خواهد پرداخت.

اسکندری درباره چگونگی خدمات این مرکز جامع سرطان به بیمارن خاطرنشان کرد: بیمارستان خاتم در وهله نخست خدمات خود را به ایثارگران ارائه می‌دهد ولی همیشه خدمات آزاد هم ارائه کرده است، این مرکز جامع و فوق تخصصی پیشگیری و درمان سرطان نیز به اینگونه عمل خواهد کرد.

ارسال نظرات