خبرهای داغ:
جوانی در گفتگو با بسیج:

حذف نظارت شورای نگهبان باز کردن راه «نفوذ» دشمن است

رهبری سال 94 را سال همدلی و همزبانی نام نهاده اند و از همین رو تمام مسئولین نیز باید تمام هم و غم خود را برای اجرایی سازی این شعار صرف کنند.
کد خبر: ۸۵۶۰۷۰۶
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
یدالله جوانی کارشناس مسایل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات خیر رئیس جمهور در خصوص نظارت شورای نگهبان بر انتخابات مجلس گفت: رهبری سال 94 را سال همدلی و همزبانی نام نهاده اند و از همین رو تمام مسئولین نیز باید تمام هم و غم خود را برای اجرایی سازی این شعار صرف کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی مواضع و سخنان نه تنها موجب وحدت نیست بلکه می تواند تفرقه انگیز نیز باشد افزود: قانون فصل الخطاب در فضای سیاسی ایران و اگر باز هم مشکل و بن بستی وجود داشته باشد خود قانون جایگاهی به نام رهبری را تعین کرده است تا مشکلات را حل و فصل کند.

جوانی با اشاره به اینکه بسیاری از حقوق دانان برداشت برخی از مسئولان به این معنا که شورای نگهبان وظیفه قانونی نظارت بر انتخابات را ندارد قبول نمی کنند افزود: از کلام امام راحل و مقام معظم رهبری نیز مستفاد می شود که شورای نگهبان وظیفه خطیر نظارت بر انتخابات را داراست ..

وی با اشاره به اینکه کارکرد شورای نگهبان ضمن تطبیق و بررسی مصوبات مجلس با شرع مقدس، ممانعت از نفود افراد ناصلاح به داخل ساختار سیاسی کشور است افزود: حذف این نظارت در واقع باز گذاشتن باب رسوخ دشمن به حساس ترین و کلیدی ترین پست های کشور است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها