180نفر از بسیجیان قائم شهری به مناطق عملیاتی غرب کشوراعزام می شوند

با تلاش وهمت اردویی سپاه ناحیه قائم شهرتعداد180 نفرازبسیجیان درقالب 4 دستگاه اتوبوس به منظور بازدید از مناطق عملیاتی ،به غرب کشور اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۵۶۰۷۵۲
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴



خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه قائم شهر این بسیجیان در تاریخ4شهریور ساعت10شب با برگزاری برنامه ویژه بدرقه با حضور مسئولین شهرستانی ازحسینیه عاشقان ثارا.. به این اردوی بزرگ فرهنگی اعزام خواهند شد.

فرمانده سپاه قائم شهر گفت : در این اعزام 4دستگاه اتوبوس به صورت متمرکز بارعایت تمهیدات ایمنی ،بهداشتی وامنیتی به همراه اجرای برنامه های فرهنگی در قالب اهدای بسته های فرهنگی به زائران،برگزاری نمازجماعت وادعیه،اجرای مسابقات فرهنگی و...اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد : این اردو به مدت5 روز وبه منظور بازدید بسیجیان وزائران از مناطق عملیاتی غرب کشور و باهدف انتقال فرهنگ ایثارو شهادت به نسل جوان وآشنایی این نسل با فداکاریها ورشادتهای مردانی است که با منش قهرمانی وپهلوانی خود در تاریخ این مملکت وحتی تاریخ جهان الگو واسطوره شدند.

وی اذعان نمود : افتخار حضور در این سفرنصیب هرکسی نمی شود وبا دعوت شهدا انسان لیاقت پیدا می کند تا در این سفر معنوی همپای دیگر بسیجیان در جایی قدم بگذارد که قدمگاه شهدا وامام زمانمان است.

وی در پایان خاطر نشان کرد : این کاروان در مسیر خود از مناطق عملیاتی سنندج،مریوان وکرمانشاه دیدن خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها