همت دانشجویان بسیجی قائم شهری در اردوی جهادی

اردوی جهادی دانشجویی به همت وتلاش دانشجویان بسیجی قائم شهری دریکی از مناطق محروم لفور سوادکوه در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۵۶۰۷۵۴
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷



خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه ناحیه قائم شهر برگزاری این اردوها را نشان از الگو گیری بسیجیان از روحیه جهادی رزمندگان دوران دفاع مقدس بیان کرد و افزود : شهدایمان با لبیک به ندای رهبرشان وبا روحیه جهادی به نبرد حق علیه باطل شتافتند وبا این روحیه بی نظیر ودستان خالی کاری کردند کارستان که تاریخ از حماسه این دلیرمردان انگشت به دهان ماند .

وی ادامه داد : امروز نیز ما مشاهده می کنیم در گوشه و کنار این کشور جوانانی هستند ازقشر دانشجوو دانش آموز،با لبیک به ندای رهبرشان وتأسی از مسیر نورانی شهدا گام در مسیر خدمت نهادند و بدون هیچ ادعایی ،خالصانه به مستضعفان یاری می رسانند.

ابراهیم یعقوبی اذعان نمود : آینده این کشور به دست چنین جوانانی با این روحیه سرشار از معنویت وپاکی وخدمت رسانی به یک جامعه آرمانی تبدیل خواهد شد که صدق و صفا وعدالت را برای مردم به ارمغان خواهد آورد.

خدیجه بابایی نماینده دفتر بسیج دانشجویی شهرستان قائم شهرهدف ار برگزاری این اردو را خدمت رسانی به اقشار محروم ومستضعف ومهمتر از آن خود سازی و همچنین پیگیری منویات مقام معظم رهبری در اجرای طرح اردوی جهادی بیان کرد و گفت : این اردو به مدت12 روز در دو روستای امام کلا وعالم کلا ازمناطق محروم لفور سوادکوه شمالی با حضور 52نفر از برادران وخواهران دانشجوی بسیجی دانشگاه قائم شهر در دو محور عمرانی فرهنگی و فرهنگی تربیتی آموزشی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: تعداد22 نفر از دانشجویان بسیجی خواهر در پروژه فرهنگی ،تربیتی،آموزشی و در قالب آموزش وحفظ قرآن،آموزش رایانه،آموزش خیاطی،علمی و درسی،عروسک سازی،کیف دوزی،کمکهای اولیه و...در روستای امام کلا به فعالیت وارائه خدمت می پردازند وتعداد30نفر از دانشجویان برادر بسیجی در پروژه عمرانی فرهنگی و در دو مرحله مشغول ساخت منزل مسکونی برای یک خانواده نیازمند وبی بضاعت می باشند.

خدیجه بابایی درخاتمه عنوان نمود : در مجموع3گروه دیگر در قالب 150 نفر از دانشجویان بسیجی تا پایان شهریوربرای خدمت رسانی به مناطق آسیب دیده از سیل اخیر به این اردو اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها