مدیر کل تبلیغات اسلامی استان:

خوشحالی از انجام کار خوب، استغفار و صبر از ویژگی های بندگان برگزیده

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در جمع رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام ، خوشحالی از انجام کار خوب، استغفار و صبر در بلایا را از ویژگی های بندگان برگزیده خدا عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۶۰۹۰۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با میلاد باسعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، تیپ44 قمر بنی هاشم(علیه السلام)آکنده از شمیم خوش رضوی شد.

حجت الاسلام و المسلمین رحمت الله اروجی در مراسم جشن میلاد رزمندگان یگان رزم سپاه استان، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد خورشید خراسان ایران اسلامی حضرت شمس الشموس علی بن موسی الرضا علیه السلام، به بیان کرامات اهل بیت(علیهم السلام) پرداخت.

وی با اشاره به حدیث شریفی از حضرت امام رضا علیه السلام در مورد انجام کار خوب اظهار داشت: آن حضرت فرموده اند:" کار خوب کامل نمی شود مگر به سه خصلت: 1- زود انجام دادن آن 2- کوچک شمردن آن 3- و پنهان داشتن آن، پس هنگامی که در آن عجله کنی ان را خوب و گوارا ساخته ای و هنگامی که آن را کوچک می شمری آن را با عظمت خواهی کرد و هنگامی که پنهان می نمایی آن را کامل خواهی کرد".

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در ادامه به بیان ویژگی های بیندگان خوب خدا از نظر امام رضا علیه السلام اشاره کرد و افزود: از حضرت امام رضا(علیه السلام) سؤال شد، برگزیده ترین بندگان خداوند چه کسانی هستند؟ و ایشان در جواب فرمودند: کسانی که هرگاه کار خوبی انجام می دهند خوشحال می شوند. اگر گناه کردند بلافاصله استغفار می کنند. هرگاه مورد ابتلاء و آزمایش قرار گیرند صبر پیشه می کنند.

مولودی خوانی در بیان کرامت و فضائل عالم آل محمد صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام رضا علیه السلام از دیگر برنامه های این مراسم جشن بود.

ارسال نظرات