خبرهای داغ:
منصوری آرانی خبر داد:

بررسی برجام در کمیسیون ویژه با حضور سعید جلیلی

عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام مجلس از حضور علی لاریجانی، محمد جواد ظریف و سعید جلیلی در جلسات هفته آینده این کمیسیون خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۰۹۲۷
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از میزان، عباسعلی منصوری آرانی عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس در مورد دستور کار هفته آینده این کمیسیون گفت: قرار بر این شده از تمام افرادی که به طور رسمی برای موضوع هسته ای کشورمان تلاش کرده اند، دعوت به عمل آوریم و ضمن بررسی تاریخچه فعالیت ایران در موضوع هسته ای از اظهار نظر آنها نیز بهره مند شویم.

وی یادآور شد: میهمانان رسمی جلسات هفته آینده کمیسیون که دوشنبه و سه شنبه برگزار می شود از میان علی لاریجانی، سعید جلیلی و محمد جواد ظریف خواهند بود.

نماینده مردم کاشان، بیدگل و آران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور این میهمانان در جلسات کمیسیون در صورت نبود آنها در سفر و یا نداشتن برنامه ویژه در سایر بخشها قطعی خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس خاطر نشان کرد: در کنار کمیسیون ویژه بررسی برجام ، کمیته هایی نیز تشکیل شده که می تواند برای بررسی متن برجام به طور غیر رسمی از مشاوره افراد مطلع و دانشمند در موضوع هسته ای دعوت به عمل آورد تا با استفاده از دانش آنها بتوانیم درمورد برجام تصمیم گیری صحیحی داشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها