خبرهای داغ:
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس

اعزام ۱۱۰ نفر از فعالان کانون‌های مساجد فارس به هشتمین دوره «اندیشه‌های آسمانی»

نیازی از اعزام ۱۱۰ نفر از رابطان و فعالان خواهر و برادر عضو کانون‌های مساجد استان فارس به هشتمین دوره «اندیشه‌های آسمانی» که در مشهد برگزار می‌شود، خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۰۹۳۹
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس حجت‌الاسلام غلامحسین نیازی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس امروز، 4 شهریور در جمع خبرنگاران از برگزاری هشتمین دوره آموزشی «اندیشه‌های آسمانی» در مشهد مقدس خبر داد و گفت: 110 نفر از رابطان و فعالان خواهر و برادر عضو کانون‌های مساجد استان فارس به این دوره آموزشی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی برای برادران از 30 مرداد ماه و برای خواهران از 18 تا 22 شهریور ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود، افزود: تداوم و تعمیق ارزش‌های دینی و فرهنگی در بین نوجوانان و جوانان، شناسایی نخبگان و فرهیختگان کانون‌های مساجد در سراسر کشور و تعامل اعضای کانون‌های سراسر کشور با هم از اهداف برگزاری این دوره است.

نیازی ابراز کرد: همچنین در این دوره، کانون‌های فرهنگی ـ هنری از فعالیت‌ها و برنامه‌های یکدیگر مطلع شده و اعضای کانون‌ها ضمن زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) از کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه نیز برخوردار خواهند شد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد فارس خاطرنشان کرد: قبل از اعزام این اعضا به دوره آموزشی اندیشه آسمانی، بسته‌های آموزشی این دوره در اختیار آنان گذاشته می‌شود و ارزیابی از آموخته‌های آنان به منظور آمادگی هر چه بیشتر و بهتر در اندیشه های آسمانی صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این افراد از بین رابطین و فعالان کانون‌های مساجد استان در نقاط مختلف شهری و روستایی که دارای طرح‌ها و ایده‌های برتر، نخبگان علمی و فرهنگی، کارآفرینان و فعالان حوزه‌های دینی و مذهبی و برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی انتخاب شده‌اند.

نیازی اظهار کرد: در حال حاضر واحد خواهران 500 کانون فرهنگی هنری فارس راه‌اندازی شده است که رابطین خواهر در این کانون‌ها برنامه‌های ویژه‌ای در راستای جذب هرچه بیشتر بانوان با مساجد و برگزاری فعالیت‌های ویژه بانوان از جمله نشست‌های عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر را انجام می‌دهند.

وی در پایان گفت: همچنین 32 نفر از فعالان و نخبگان خواهر و برادر عضو کانون‌های فرهنگی ـ هنری روستایی و عشایری  به چهارمین گنگره نخبگان روستایی در شهریورماه سال جاری اعزام می‌شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها