خبرهای داغ:
وزیر کشور:

سطحی‌نگری است اگر فکر کنیم آمریکا و دیگر دشمنان ما عابد و زاهد شده‌اند

رحمانی فضلی گفت: آمریکا و دیگر دشمنان ما عابد و زاهد نشده‌اند و خوشبینانه و سطحی نگری است اگر این تفکر را داشته باشیم.
کد خبر: ۸۵۶۱۰۶۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالرضا رحمانی‌ فضلی امشب در شورای اداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: اقتدار ایران در دنیا و منطقه به دلیل اعتقادات دینی مردم، رهبر و مردم مقاوم ایران است.

این مسئول با بیان اینکه مردم ایران هزینه‌های اصلی مقاومت در جنگ، تحریم‌ها و... پرداخت کرده‌اند ادامه داد: دست کشیدن از هر یک این سرمایه‌های انقلاب باعث شکست می‌شود.

وی تقویت دین خدا را موجب سلامت دانست و افزود: تقویت دین سرمایه اجتماعی برای مردم است و باعث اقتدار مردم شده و پیروزی را در پی دارد.

رحمانی‌فضلی حضور ولی‌فقیه را در مواردی که هیچ راهی برای حل آن نبود مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: با نگاهی به سوریه، یمن، عراق، مصر و... می‌بینیم اگر آن‌ها هم رهبری قوی و ولایت‌فقیه داشتند اوضاع کشورشان اینگونه که ما می‌بینیم نبود.

وزیر کشور با اشاره به وظایف دولتمردان در مقابل مردم گفت: ما نباید به مردم به عنوان برگه رای یا نیروی مقاوم در تحریم و جنگ نگاه کنیم بلکه باید بدانیم مردم ولی نعمت ما هستند.

این مسئول بیان داشت: وحدت و انسجام داخلی برای کشور بسیار مهم است و اگر این مولفه از کشور حذف گردد یقینا به شکست خواهیم رسید.

رحمانی‌ فضلی با اشاره به منطقه و شرایط حاکم بر آن تاکید گرد: وظیفه ما حمایت از مسلمین و مبارزه با ظلم است و برای توفیق در این راستا باید قدرت داشته باشیم.

این مسئول گفت: بسیاری از کشورهای که روزی ایران را تهدید می دانستند اکنون به ایران به چشم یک فرصت نگاه می‌کنند که موقعیت خوبی برای کشور محسوب می‌شود.

وزیر کشور انتخابات امسال بسیار مهم دانست و ادامه داد: انتخابات باید بخشی از طراحی‌ها برای تقویت قدرت داخلی و ملی باشد و از این جهت است که حضور همگان را می‌طلبد.

این مسئول با بیان اینکه دولت نباید به عنوان یک مجری در مسئله انتخابات له با علیه کسی جریانی یا حزبی باشد چون ورود دولت به انتخابات سلامت و قانونی بودن آن را زیر سوال می‌برد.

وی اظهار کرد: آمریکا و دیگر دشمنان ما عابد و زاهد نشده اند و خوشبینانه و سطح‌نگرانه است که این تفکر را داشته باشیم.

وی به تلاش‌ها دولت و تیم مذاکره‌کننده انرژی هسته‌ای اشاره کرد و افزود: در این زمینه برجام یک مسئله است و فرجام برجام مسئله‌ای دیگر است.

وزیر کشور گفت: رضایت مردم در تمام زمینه‌های به‌خصوص مباحث اقتصادی برای دولت اصل است و نسخه مقام معظم رهبری برای تقویت معیشت مردم توجه جدی به اقتصاد مقاومتی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها