خبرهای داغ:
امام جمعه قزوین در دیدار وزیر ارتباطات:

نادیده گرفتن خدمات گذشتگان آفت دولت‌ها است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: یکی از ضعف‌های موجود در میان مسؤولان کشور نادیده گرفتن زحمات گذشتگان است که این رویکرد در گذشته هم وجود داشته و ضروری است این رفتار تغییر پیدا کند.
کد خبر: ۸۵۶۱۰۶۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین در دیدار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: نباید به دلیل تعارفات برخی حرف‌های جدی مطرح نشود چرا که این امر خسارت‌های زیادی را به بار می‌آورد.

وی بیان واقعیت‌ها را ضروری عنوان کرد و افزود: فرهنگ قرآن، سیره و سنت پیامبر(ص) بیان صادقانه مسائل است و باید ضمن بیان محاسن و نقاط قوت، نقاط ضعف مسؤولان و دولت‌ها هم بیان شود.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: یکی از ضعف‌های موجود در میان مسؤولان کشور نادیده گرفتن زحمات گذشتگان است که این رویکرد در گذشته هم وجود داشته و ضروری است این رویکرد تغییر پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین به تلاش‌های تیم هسته‌ای در مذاکرات اشاره و ضمن قدردانی از تلاش های آنها ادامه داد: تیم هسته‌ای به برکت زحماتی که گذشتگان متحمل شده بودند توانستند با قدرت مذاکرات را دنبال و از موضع قدرت با طرف‌های مقابل گفت و گو کنند.

وی به سخنرانی دکتر روحانی در مسجد ارک هم اشاره کرد و یادآور شد: سخنرانی دکتر روحانی در مسجد ارک یکی از تأثیرگذارترین و مهم‌ترین سخنرانی‌ها بعد از انقلاب بود که در آن سخنرانی برای نخستین بار امام خمینی (ره) از سوی وی ملقب به امام شدند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین به اهمیت شعار همدلی و همزبانی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد هم اشاره کرد و اذعان داشت: همزبانی اگر با همدلی همراه نباشد رنگ نفاق و دورویی به خود می‌گیرد و ضروری است همدلی و همزبانی با هم دنبال شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عابدینی اظهار کرد: همدلی نمی‌تواند بخشنامه ای باشد و تحقق آن نیازمند سرمایه های عمیق فکری و جدی است؛ خوشبختانه در مملکت اسلامی ما عوامل و مؤلفه‌های متعدد همدلی به وفور وجود دارد و از این لحاظ کمبودی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه اتحاد و وحدت در استان قزوین در سطح بسیار بالایی است تصریح کرد: در بین استاندار و نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی اتحاد و همدلی بسیار زیادی برای رفع مشکلات مردم وجود دارد و این به برکت اعتقاد قلبی مسؤولان به مبانی دین اسلام است.

15 میلیارد تومان برای فیبر نوری استان قزوین هزینه شده است

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از همدلی و همزبانی موجود بین مسؤولان استان قزوین اظهار داشت: تلاش دولت در دو سال گذشته این گونه بود که ابتدا یک وفاق بین اقشار مختلف کشور به وجود بیاید و این مهم یکی از مسائلی بود که به آن نیاز داشتیم.

وی ایجاد همدلی و همزبانی بین مسؤولان و مردم را یکی از اهداف راهبردی و مهم دولت یازدهم معرفی کرد و گفت: خوشبختانه بین قوای سه گانه همکاری بسیار خوبی به وجود آمده و این مهم در نهایت موجب پیشبرد بهتر امور کشور شده است.

این مقام مسؤول بر افزایش رشد اقتصادی کشور هم تأکید کرد و افزود: ابتدای دولت یازدهم، کشور با رشد منفی اقتصادی مواجه بود و خوشبختانه امروز به رشد 3 درصد رسیده‌ایم و برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است که تا پایان سال آینده باید به رشد 8 درصد دست پیدا کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات در خصوص اقدامات انجام شده وزارت ارتباطات و فناوری ارتباطات در قزوین اذعان داشت: سال گذشته در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات 33 میلیارد تومان در استان قزوین هزینه شده که 15 میلیارد تومان آن برای تقویت و توسعه فیبر نوری تخصیص یافته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها