امام جمعه حومه شرقی یزد:

دولتمردان با دنبال كردن فرهنگ غني اسلامي، راه را بر «هجمه فرهنگي» دشمن سد كنند

حجت الاسلام سید کاظم مدرسی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای هیئت دولت گفت: مسئولين موظف‌اند با رعايت شئون اسلامي و دنبال كردن فرهنگ غني اسلامي راه را بر هجمه فرهنگي دشمن سد كنند.
کد خبر: ۸۵۶۱۲۹۵
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از عصرسیاست: خطیب حومه شرقی یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بيان كرد: بايد مردم به‌خصوص قشر جوان را بیش‌ازپیش آگاه كرد كه چگونه انقلاب اسلامي با ياري خداوند، رهبري امام خميني و تلاش بسيار زياد مردم به بار نشست و ثبات پيدا كرد.

حجت الاسلام سید کاظم مدرسي افزود: ازجمله كساني كه با خون خود درخت انقلاب را آبياري نمودند دولت‌مردان بزرگي چون شهيدان رجايي و باهنر بودند كه به مناسبت شهادتشان هفته دولت به وجود آماده است.

امام‌جمعه حومه شرقي يزد در ادامه گفت: دولتمردان در انقلاب اسلامي هميشه موردتوجه رهبري بودند؛ دولت يازدهم نيز مانند دولت‌های قبل در هفته دولت به خدمت مقام عظماي ولايت رفتند كه نكات مطرح‌شده توسط رهبر معظم انقلاب حائز اهميت است . باید در دستور کار دولتمردان قرار گیرد.

وي ادامه داد: در اين ديدار امام خامنه‌ای ضمن تشكر از تلاش دولت در مهار تورم، از زحمات دولت در پايان دادن به مذاكرات فرمودند، مذاكرات هسته‌ای ذهن مردم و مسئولين درگير كرده، كه پايان دادن به آن امري مهم و البته دشوار بود.

مدرسي در ادامه گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ادامه بیانات خود در جمع دولتمردان توجه به مسائل فرهنگي را بسيار مهم برشمردند و فرمودند: دشمن امروز با جنگ نرم جامعه و فرهنگ اسلامي ايران را هدف قرار داده است.

ايشان افزودند: مسئله فرهنگي از مسائلي است كه خواب را از چشمان انسان می‌ رباید و مردم و مسئولين موظف‌اند با رعايت شئون اسلامي و دنبال كردن فرهنگ غني اسلامي راه را بر هجمه فرهنگي دشمن سد كنند.

حجت الاسلام سيد كاظم مدرسي گفت: ايران اسلامي داراي قومیت‌ها و گرایش‌ها بسياري است كه در سايه تدابير خردمندانه و دلسوزانه رهبري، مهم‌ترین مسئله يعني وحدت در كشور حفظ‌شده است؛ بااین‌حال متأسفانه كساني با حمله به اركان مهم و اساسي نظام مثل شوراي نگهبان، سعي در تخريب اين نهاد ارزشمند دارند.

وي گفت: شوراي نگهبان، نهادي قانوني و يكي از اركان اصلي نظام جمهوري اسلامي ايران است؛ لذا عده‌ای كه سعي در تخريب اين نهاد دارند بدانند، با اين نوع رفتار نتیجه‌ای جز تفرقه در جامعه نخواهند گرفت؛ لذا نبايد كاري كنند كه دل رهبر انقلاب را به دردآورند.

ايشان در آخر افزودند: اميدواريم عده‌ای دست از لجاجت‌های خود بردارند تا همه بتوانيم با عزمي راسخ در مقابل دشمن خارجي ايستاده و به ياري خداوند پيروز شويم.

 

ارسال نظرات